וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל באוקראינה: אנדריי גוסין נהרג בתאונת אופנוע

קשר דינמו קייב לשעבר הלך לעולמו בגיל 41 לאחר שנפל מהאופנוע. הגיע עם נבחרת אוקראינה לרבע גמר מונדיאל 2006

אנדריי גוסין, נבחרת אוקראינה 2006. GettyImages
קללת דינמו קייב. אנדריי גוסין/GettyImages

אבל כבד נפל היום (רביעי) על הכדורגל האוקראיני בעקבות מותו של אנדריי גוסין, שחקן נבחרת אוקראינה ודינמו קייב לשעבר, שמצא את מותו בגיל 41, לאחר שאיבד שליטה על האופנוע שלו. גוסין רכב על האופנוע במסלול מירוצים סמוך קייב, אך נפל ממנו, ככל הנראה בגלל התנתקות של אחד הגלגלים.

גוסין רשם 71 הופעות במדי נבחרת אוקראינה, כולל חמישה משחקים בגביע העולמי ב-2006, אז סייע לנבחרתו להגיע לראשונה בהיסטוריה לרבע הגמר. אחרי הטורניר הוא הודיע על פרישה מכדורגל בינלאומי, כשבמאזנו תשעה שערים.

עם דינמו קייב הוא זכה בשבעה תארי אליפות רצופים והגיע לחצי גמר ליגת האלופות ב-1999. גוסין היה אחד מחסידיו של ואלרי לובנובסקי האגדי והמשיך עם דינמו גם לאחר מותו של המאמן, עד שעזב ב-2006 כדי להיות הקפטן של קריליה סובייטוב הרוסית. משם הוא המשיך לסאטורן וחימקי, אך סבל משתי פציעות ב-2009 ופרש עוד לפני ששיחק במדיה. הוא שימש כעוזר מאמן באנז'י, עבד שלוש שנים כמאמן קבוצת המילואים של דינמו קייב, חזר לקריליה כעוזר והג'וב האחרון שלו היה שוב כעוזר באנז'י.

מותו של גוסין מכה בדינמו קייב כחודש וחצי לאחר שאנדריי באל, שחקן הקבוצה ומי ששיחק גם במכבי תל אביב ובני יהודה בעבר, התמוטט ומת במהלך משחק ותיקים ב-9 באוגוסט. שבוע לפניו הלך לעולמו גם אלכסנדר בילאקביץ', ששיתף פעולה עם גוסין ונכנע למחלה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully