וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 4:5 משוגע למילאן, מנז כבש שער מבריק בעקב

הרוסונרי נותרו מושלמים, הצרפתי גנב את ההצגה, דייגו לופס ספג שער עצמי מביך. 0:7 מוחץ לאינטר על ססואולו, שלושער לאיקרדי

שחקן אינטר מאורו איקארדי. AP
שלושער ושבעה חיוכים. איקרדי/AP

המחזור השני בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) וסיפק חגיגות שערים של המילאנזיות. בסן סירו, אינטר רשמה ניצחון בכורה העונה והביסה 0:7 את ססואולו הצנועה, כששחקנה מאורו איקרדי חגג שלושער. הנראזורי השוו בכך את ניצחונם הביתי הגדול בהיסטוריה, אז ניצחו ב-1966 את ברשיה. אגב, גם בעונה שעברה אינטר הביסה את ססואולו באותה תוצאה, רק במשחק חוץ. מילאן נותרה מושלמת ועשתה זאת עם 4:5 מטורף בפארמה, כולל שער ענק של ז'רמי מנז בעקב. נאפולי שמטה נקודות חשובות כשהפסידה בביתה לקייבו 1:0. לאציו חגגה אף היא ניצחון בכורה העונה כשהביסה 0:3 את צ'זנה.

ז'רמי מנז שחקן מילאן. AP
איזו הופעה. מנז/AP

פארמה - מילאן 5:4

מה תגידו על פיליפו אינזאגי? המאמן החדש של מילאן פתח את העונה עם 1:3 ביתי על לאציו והוסיף 4:5 משוגע בטארדיני על פארמה, בדרך למקום הראשון בסרייה A. פיפו העניק הופעת בכורה לרכש מאטאלנטה ג'אקומו בונאבנטורה, שהחזיר אחרי 25 דקות עם שער בסיבוב ברגל שמאל אחרי הכנה של קייסוקה הונדה. אנטוניו קסאנו איזן בחלוף שתי דקות מול האקסית כשנגח באין מפריע לרשת של דייגו לופס, אבל הונדה ענה עם נגיחה משלו בדקה ה-37. גם ז'רמי מנז הצרפתי כבש מחזור שני ברציפות, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-45 אחרי שהוכשל ברחבה.

פליפה (51) צימק עבור פארמה בפתיחת המחצית השנייה, ולאחר מכן מילאן איבדה את שני הבלמים שלה. תחילה דניאלה בונרה הורחק בצהוב שני בעקבות נגיעת יד בדקה ה-58, ובחלוף ארבע דקות אלכס הוחלף בגלל פציעה, אך נייג'ל דה יונג הרגיע עם חילוץ כדור מקסאנו ושער יפה בדקה ה-68. פארמה לא ויתרה וצימקה שוב מהראש של אלסנדרו לוקארלי בדקה ה-73, אך פליפה הורחק (77) ובחלוף שתי דקות הגיע הרגע המבריק של מנז. הצרפתי ניצל החזרת כדור גרועה של המגן סטפן ריסטובסקי, העביר את הכדור מצד ימין של אנטוניו מיראנטה, עקף אותו בריצה מהצד השני תוך כדי יציאה מהמגרש וסיים בסטייל עם עקב מתגרה ברגל ימין. פתיחה נפלאה לרכש מפריס סן ז'רמן, וגם השער העצמי המביך של מתיאה דה שיליו בדקה ה-89 מ-30 מטר כשדייגו לופס בתפקיד דודו אוואט, לא קלקל למילאן המושלמת את החגיגה. פארמה נותרה ללא נקודות, כשרק אמפולי עם מאזן זהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הקשר הקרואטי מתיאו קובאצ'יץ' (ימין) חוגג שער. AP
עשו טוב לאוהדים בסן סירו. קובאצ'יץ' חוגג, איקרדי מפרגן/AP

אינטר - ססואולו 0:7

הנראזורי רשמו ניצחון בכורה העונה, ועוד איזה ניצחון. בדיוק כמו בעונה שעברה, אז אינטר רמסו את הקבוצה הצנועה 0:7, גם הפעם זה נגמר בהשפלה גדולה. היה זה הניצחון הביתי הגדול ביותר בהיסטוריה של אינטר בצוותא עם הניצחון על ברשיה באותה תוצאה ב-1966.

החגיגה התחילה כבר בדקה ה-4, כשמאורו איקרדי קיבל כדור ברחבה מקובאצ'יץ' ולמרות שהעיטה הראשונה שלו נהדפה, הוא הצליח להכניס את הכדור פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-21 הגיע תורו של מתאו קובאצ'יץ' לחגוג, לאחר שקיבל כדור מאיקרדי, וכבש את השני של המארחת. בדקה ה-30 איקרדי השלים צמד כשבעט מדויק מחוץ לרחבה והעלה את קבוצתו ל-0:3. בדקה ה-43 פאבלו אוסבלדו קבע 0:4, לאחר שקונסילי הדף כדור שהגיע לרגליו. המחצית השנייה הייתה המשך של הראשונה. בדקה ה-53 אינטר עלתה ל-0:5 כשאיקרדי משלים שלושער לאחר שהמשיך פנימה מסירה קובאצ'יץ'. ססואולו נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-60 לאחר הרחקתו של דומיניקו ברארדי, ובדקה ה-72 אוסבלדו שוב כבש וקבע 0:6. האורחים לא הספיקו להתאושש ושתי דקות אחר כך פרדי גוארין הוריד לעצמו כדור בחזה ובעט פנימה ואינטר חגגה 0:7.

נאפולי - קייבו 1:0

הפרטנופי פספסו הזדנות לעלות ליתרון לאחר ששוער קייבו הדף בדקה ה-27 פנדל שבעט גונסאלו היגואין והותיר את הארגנטינאי מאוכזב. פתיחת המחצית השנייה הייתה של קייבו, שעלתה ל-0:1 בדקה ה-49 משער של מקסי לופס. נאפולי המשיכה ללחוץ ולחפש את השוויון במחצית השנייה, אבל ההגנה של הקבוצה מוורונה עמדה בלחץ.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו עם בעלי לאציו קלאודיו לוטיטו. רויטרס
מגיע לו. קלוזה/רויטרס

לאציו - צ'זנה 0:3

לפני המשחק קיבל מירוסלב קלוזה מגן על כך שהפך לגדול כובשי השערים בכל הזמנים בגביע העולם. הגרמני הוותיק נכנס כמחליף בדקה ה-60 ולא כבש, אבל לאציו חגגה ניצחון ראשון העונה לעיני אוהדיה. בדקה ה-19 כדור גובה שהוגבה מתוך הרחבה הסתיים בוולה של אנטוניו קנדרבה פנימה שקבע 0:1. בדקה ה-56 מרקו פרולו הכפיל את יתרון לאציו והעלה אותה ל-0:2 ובדקה ה-90 סטפאנו מאורי חתם עם השלישי של הקבוצה מרומא.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - טורינו 0:2
כבשו לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (34), סטפנו אוקאקה (79)

קליארי - אטאלנטה 2:1
כבש לקליארי: אנדראה קוסו (85), כבשו לאטאלנטה: מרסלו אסטיגריביה (4), ריצ'מונד בואקיי (67)

פיורנטינה - גנואה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully