וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שלומי אזולאי עשוי לפתוח בבכורה

החלוץ עבר בבקרה ותורגל לקראת נתניה, דומב מתלבט בינו לבין מלכה. פלאח ובנג'מין עברו בבקרה, ורמוט צפוי לשחק

one

קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט לא התאמן היום (חמישי) עם הקבוצה, אבל צפוי לשחק בשבת מול מכבי נתניה. ורמוט ספג מכה בברך במשחק ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד בגביע הטוטו והוחלף לקראת הסיום. בשל הכאבים הוחלט שינוח עוד יום אחד ומחר הוא ינסה ליטול חלק באימון המסכם. במקומו של ורמוט תורגל שלומי אזולאי, אך ורמוט צפוי בכל זאת לפתוח בשבת. כרגע נראה שהמאמן אסי דומב מתלבט בין אזולאי לשון מלכה בחלק הקדמי.

הקבוצה העבירה בבקרה את חוזיהם של שחקני הרכש: אזולאי, סארי פלאח והמגן הניגרי פרנסיס בנג'מין והשלושה יעמדו לרשותו של דומב בשבת. פלאח לא צפוי לקבל דקות משחק מאחר ואינו נמצא בכושר ואילו אזולאי, כאמור, צפוי לערוך הופעת בכורה במדים האדומים. שחקן הרכש היחיד שטרם עבר בבקרה הוא הבלם בן והבה, שעסקת השאלתו מבית"ר טוברוק טרם נסגרה סופית.

החלוץ הקמרוני גאל אטוק (21) צפוי לנחות מחר (שישי) למבחנים במועדון. אטוק שהשתייך בעבר למחלקת הנוער של ברצלונה ינסה להרשים את הצוות המקצועי ולהפוך לזר החמישי בסגל. החלוץ שיחק בעונה שעברה בסרקל ברוז' הבלגית וכבש שני שערי ליגה ב-15 הופעות.

לפני המשחק נגד נתניה (שבת, 18:00) ייערך טקס פרידה ממגן העבר יגאל אנטבי שפרש בסיום העונה שעברה מכדורגל ומונה לתפקיד המנהל המקצועי במחלקת הנוער של המועדון.

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב (שמאל) עם סארי פלאח. קובי אליהו
בכל מקרה יקבל דקות. אזולאי משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully