וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדאנו נגד מוריניו: "היה יכול להיות גדול אם פפ לא היה קיים"

המנהל המקצועי לשעבר של ריאל תוקף את מאמן צ'לסי, שמצידו יצא שוב נגד גווארדיולה: "גווארדיולה קירח כי הוא לא נהנה מהכדורגל"

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
"אינטלגנציה ואגו הם אויבים - כשהם מתנגשים, האגו הוא זה שמנצח". מוריניו/GettyImages

היחסים בין חורחה ולדאנו, המנהל המקצועי לשעבר של ריאל מדריד, לבין ז'וזה מוריניו מקבלים זווית מעניינת בספר מיוחד שפרסם ולדאנו ומעביר ביקורת על מאמנה הנוכחי של צ'לסי. ולדאנו משווה את מוריניו לפפ גווארדיולה וכותב בספרו: "אם גווארדיולה הוא מוצארט, מוריניו הוא סליירי. הוא היה יכול להיות מוסיקאי גדול אם מוצארט לא היה. מוריניו הוא אדם שעלה בזכות הרענות והזמן הפנוי שלו. אף פעם לא שמעתי אותו אומר משהו בנוגע לכדורגל, בציבור או בפרטיות, שהיה שווה לזכור".

ולדאנו המשיך וביקר את מי ששימש כמאמן ריאל מדריד, וכתב: "אף פעם לא יכולתי להבין אותו מכיוון שהגענו מקטבים מנוגדים. אינטלגנציה ואגו הם אויבים - כשהם מתנגשים, האגו הוא זה שמנצח".

בראיון שנערך עימו, ולדאנו הדגיש שהכישלון הכי גדול של מוריניו בברנבאו היה העובדה שהוא לא זכה בליגת האלופות. "מוריניו הוא מקצוען, נלהב ומנצח, אבל החשיבה שלו על המשחק היא שונה מאוד משלי. הוא הרבה יותר מעוניין בתוצאות ובדרך כלל הוא משיג אותן, אבל היה לו את אחד הסגלים הכי טובים בהיסטוריה של ריאל מדריד ובכל זאת הוא נשאר מחוץ לליגת האלופות. זה היה אתגר גדול שהוא לא הצליח להשיג. לא שמעתי מהסביבה שלו תגובה על הספר, אבל גם אין לי יחסים קרובים איתם".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
לא נשאר חייב. גווארדיולה/GettyImages

גם בנוגע לסכסוך אחר של מוריניו יש התפתחויות. כידוע, המאמן נמצא בנתק ממושך עם פפ גווארדיולה, ואמר עליו: "כשאתה נהנה ממה שאתה עושה, אתה לא מאבד את השיער שלך, וגווארדיולה הוא קירח. הוא לא נהנה מהכדורגל". גווארדיולה לא נשאר חייב, ואמר: "היופי בכדורגל תלוי במאמן. זה נראה לי שמוריניו מעדיף את התוצאות על פני ההצגה. אני יודע שמבחינתו זה כל מה שחשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

באיירן משחררת פרומו לקראת אתגר הפחיות: גווארדיולה נגד מולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully