וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניר אל חדאדי: "חלום הילדות שלי היה לשחק בספרד"

במרוקו התאכזבו מהופעת הבכורה של החלוץ, שהבהיר: "מעולם לא התלבטתי". הודג'סון: "אנחנו יכולים להיראות טוב יותר"

ערב המשחקים השני של מחזור הפתיחה במוקדמות יורו 2016 נערך אמש (שני), ושתיים מהנבחרות המאכזבות של המונדיאל - ספרד ואנגליה - פתחו ברגל ימין את הקמפיין. הספרדים עשו את זה עם 1:5 חלק על מקדוניה, והאנגלים חזרו משוויץ עם ניצחון נאה 0:2 מצמד של דני וולבק.

ספרד - מקדוניה 1:5, שוויץ - אנגליה 2:0, אוסטריה-שבדיה 1:1

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. GettyImages
"אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו מחדש". דל בוסקה/GettyImages

ויסנטה דל בוסקה, שספג ביקורות רבות על ההשפלה של לה רוחה בגביע העולם אך שמר על משרתו, אמר לאחר המשחק: "אנחנו יודעים שהנבחרת איבדה מהמוניטין שלה במונדיאל, ועכשיו אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו מחדש. לצורך כך אנחנו צריכים לעשות את העבודה על המגרש, ובנוסף לצבירת הנקודות אנחנו מנסים גם לשחק היטב".

על היכולת של דויד סילבה אמר דל בוסקה: "ברור שסילבה היה אחד השחקנים הבולטים הערב, וזה היה בשל החופש שהיה לו. הוא ניסה והצליח ליצור חיבור עם שחקנים בחלק ההתקפי, ויש לו את הכישרון האינדיבידואלי לפרק את הגנת היריב".

מוניר אל חדאדי שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
"ידעתי שהמשמעות היא שלא אוכל לשחק במדי מרוקו". מוניר אל חדאדי/GettyImages

מי שגנב את הכותרות בספרד הוא מוניר אל חדאדי בן ה-19, שעלה כמחליף וערך את הופעת הבכורה שלו במדי ספרד. חלוץ ברצלונה, שספג ביקורת ממאמן נבחרת מרוקו באדו אזאקי שאמר עליו: "אי אפשר לנהל משא ומתן על פטריוטיות", הבהיר שמעולם לא שקל ללבוש את מדי המדינה ממנה היגר אביו: "אף פעם לא פקפקתי ברצון לשחק בספרד, וזה היה חלום הילדות שלי. נולדתי כאן ואני שמח שערכתי בכורה במדים הלאומיים. זו הייתה החלטה שלי לשחק בספרד, וידעתי שהמשמעות היא שלא אוכל לשחק במדי מרוקו".

רוי הודג'סון מאמן נבחרת אנגליה. GettyImages
"הופעה טובה מול אחד היריבות הטובות בבית". רוי הודג'סון/GettyImages

באנגליה קיבלו בסיפוק את הניצחון בשוויץ, ושיבחו את כובש הצמד דני וולבק, ואת גארי קייהיל שעצר בצורה נפלאה בעיטה של יוסיפ דרמיץ' שהייתה יכולה להשוות את התוצאה. רוי הודג'סון אמר בסיום: "אני פשוט מרוצה לראות את הבחורים משחקים היטב. מהדקה הראשונה הגישה שלנו למשחק הייתה לעשות בדיוק את מה שרצינו".

"הפעם קיבלנו את גמולנו על העבודה הקשה", המשיך הודג'סון. "והיו לנו הרבה הזדמנויות עוד לפני השער הראשון, אבל זו הייתה הופעה טובה מול אחד היריבות הטובות בבית. אני עדיין חושב שאנחנו יכולים להיראות טוב יותר, כי אי אפשר לצפות משחקים בתחילת דרכם בנבחרת להציג את הרמה הגבוהה ביותר".

ויין רוני, הקפטן החדש של נבחרת שלושת האריות, הוסיף: "הצגנו יכולת מצוינת, שמרנו היטב כקבוצה וזה היה חשוב, ותפסנו אותם לא מוכנים בהתקפות מתפרצות בזכות המהירות שדיברנו עליה. לדני היו שני שערים נהדרים, ואני מאושר בשבילו. אנחנו מרוצים כי העבודה הקשה שלנו השתלמה עם הופעה משמחת".

הצמד של וולבק הקפיץ את הצייצנים האנגלים, הנה מבחר מהממים שלהם:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולאוהדים האנגלים בשוויץ היה גם מסר לסקוטלנד לפני משאל העם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully