וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "לאלה הוכיח שלמרות הזרים, יש לו מקום"

8.9.2014 / 7:21

בהפועל חיפה החמיאו לחלוץ שכבש צמד נגד מכבי פתח תקוה: "הוא עושה כאב ראש חיובי לעטר". אבו ריא נפצע בחימום

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה חוגג. מגד גוזני
"פשוט גולר מצוין". לאלה/מגד גוזני

בהפועל חיפה נרשמה שביעות רצון מהניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה אתמול (ראשון) במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר גביע הטוטו. את מירב החמאות סחט החלוץ מהראן לאלה, שהוכיח שיש לו הרבה מה לתרום חרף צירופם של שני החלוצים הזרים, אוסיי מאוולי וטוסיין ריקטס. החלוץ זוכה כבר תקופה למחמאות מהשחקנים, ואמש אחד מהם אמר: "לאלה עשה כאב ראש חיובי לראובן עטר. הוא מוכיח שלמרות שני הזרים שהביאו, יש לו מקום בהרכב. הוא גולר פשוט מצוין והוא ידבר חזק העונה". בקבוצה היו מרוצים גם מהיכולת של רועי שוקרני ואר אוסטווינד.

במקביל, בקבוצה חוששים מכך שבסגל ישנם שלושה קשרים אחוריים בלבד (מלבד עאהד עזאם שבשלב זה מעוניין לעבור לעירוני קרית שמונה). אחת האופציות שעלתה בקרב כמה אנשים בקבוצה היא החזרתו של אושרי רואש לעניינים כקשר אחורי ובלם מחליף, אך בשלב זה נראה ששני הצדדים מעדיפים שהוא ימצא קבוצה אחרת. אם זה לא יקרה, הבעלים יואב כץ ינסה לגשר בינו לבין עטר.

מהראן אבו ריא היה אמור לפתוח בהרכב אתמול, אבל בחימום חש כאבים בעקבות מכה שקיבל בקרסול במהלך אימון בסוף השבוע. לבסוף לירן סרדל החליף אותו במרכז ההגנה ובחיפה מקווים שאבו ריא לא סובל מפציעה רצינית.

המועדון הוציא הודעת ניחומים לדודי סנדלר, מנהל קשרי האוהדים במועדון, בעקבות מות אביו. נציגים מהמועדון ישתתפו היום בהלוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully