וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תישא בדמי ההשבחה של אריאל הרוש

לפי ההסכם, אם השוער יימכר בעתיד הוא יישא ב-30 אחוז מהסכום שייקבע. שגב להרוש: "אתה תדאג לשער, אני אדאג לכל השאר"

one

בית"ר ירושלים צפויה לפנות בימים הקרובים לוועדה למעמד השחקן ולבקש דיון בנוגע לדמי ההשבחה שלטענתה מגיעים לה עבור אריאל הרוש. בנתניה משוכנעים כי הוועדה למעמד השחקן תחזיר את ההחלטה לבורר יצחק האלייביץ' שקבע כי השוער משוחרר ללא תמורה ובכך הסאגה תסתיים.

היום (ראשון) מתברר כי נתניה לקחה בחשבון את האפשרות כי תיאלץ לשלם דמי השבחה ובחוזהו של השוער מופיע כי אם ייקבעו דמי השבחה, תשלם נתניה את הסכום כאשר בעתיד, באם יימכר השחקן לחו"ל ויקבל את חלקו במכירה (50% מהכרטיס שייכים להרוש), הוא יעביר לקבוצה כ-30% מדמי ההשבחה.

לדוגמא: אם ייקבעו דמי השבחה של מיליון שקל, תשלם אותם מכבי נתניה. במידה ולדוגמא יימכר השוער בעתיד בשני מיליון שקל, חלקו יהיה 50 אחוז. מהמיליון הללו שיקבל ינוכו כ-300 אלף שקל, חלקו בדמי ההשבחה.

בבית"ר ירושלים משוכנעים כי הם זכאים לדמי השבחה וטוענים כי קיבלו חוות דעת ממשפטנים בהתאחדות שמחזקת זאת. בבית"ר מודעים לכך שהדרישה לסכום של שני מיליון שקל אינה ריאלית וההערכה במועדון היא כי יזכו לדמי השבחה בסך של כחצי מיליון עד מיליון שקל.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
יישא חלק בתשלום העתידי. אריאל הרוש/מגד גוזני

יש לציין כי ללא קשר לבקשה לדמי השבחה ממכבי נתניה, באם בית"ר לא תערער לבית המשפט המחוזי לביטול החלטת הבורר, היא תהיה חייבת לשלם להרוש מיידית את 750 אלף השקלים בקירוב אותם פסק הבורר, ארבע משכורות ברוטו פלוס חוב של 207 אלף שקל.

אגב, בבית"ר הבהירו הערב כי בקרוב מאוד תיפתר סוגיית החוב לקבוצתו המונטנגרית של ז'רקו קוראץ', זטה. בית"ר חייבת כ-160 אלף יורו והמונטנגרים איימו לפנות למוסדות פיב"א. בית"ר הייתה צריכה לשלם את הסכום בשני תשלומים כאשר התשלום השני היה ב-1 לאוגוסט. בית"ר אמורה לשלם את התשלום הראשון בהקדם ולבקש מהמונטנגרים דחייה של מספר חודשים בנוגע לתשלום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
ניסה להרגיע את השוער. אלי שגב/ניב אהרונסון

ובינתיים במכבי נתניה מוטרדים מכל ההמולה שנוצרה סביב הרוש. במועדון מכירים את ההיסטוריה של השוער ויודעים שהצליח להתמודד בכבוד מול הלחץ של אוהדי בית"ר ירושלים בעקבות פרשת הצ'צ'נים, אבל עדיין קיים חשש שהרעש התקשורתי סביב סיפור דמי ההשבחה יפגע בריכוז של השוער השבוע ובמיוחד לקראת פתיחת העונה בשבת.

בעקבות הדברים, החליט היום הבעלים אלי שגב לקרוא להרוש לשיחה קצרה במהלכה אמר לו: "אתה תדאג לשער, אני אדאג לכל השאר. אתה תדאג שיהיה לך ראש נקי למשימה האמיתית כי אני צריך אותך בין הקורות בשביל מכבי נתניה ואני אדאג שהכל יהיה בסדר מההיבט הכלכלי".

בעקבות עזיבתו של גיל לב, יקודם רועי דניאל לתפקיד המנכ"ל, אבל שגב מתכוון למנות איש מטעמו שיהיה נציגו בקבוצה, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט. לשגב מספר מועמדים לתפקיד והוא מתלבט מאוד. כפי שפורסם אתמול, צפוי שגב לחזור ולהעביר את פעילותו העסקית לאנגולה ולכן ישהה בחודשים הקרובים יותר זמן באפריקה מאשר בישראל. לאור זאת, הוא מחפש אדם שיהיה יד ימינו במועדון ויהיה הנציג שלו בזמן שהוא רחוק פיזית מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully