וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי "אישר", טבס צפוי לחזור לנבחרת ארגנטינה

במדינה הדרום אמריקאית מדווחים שהשניים נפגשו אחרי תקופה ארוכה של מתיחות. חלוץ יובנטוס כנראה ישוב לסגל באוקטובר

שחקני נבחרת ארגנטינה, גונסאלו היגואין, קרלוס טבס. רויטרס
טבס והיגואין היום במונזה/רויטרס

בארגנטינה מדווחים שקרלוס טבס מתקרב חזרה לנבחרת ארגנטינה, אחרי שלא נכלל בסגל למונדיאל. החלוץ לא הסתדר עם המאמן הקודם אלחנדרו סאבלה, אבל במדינה הדרום אמריקאית זה לא סוד שבעוד המאמן עמד בפרונט בכל הנוגע לאי הזמנתו של טבס לנבחרת, מי שעמד מאחורי ההחלטה היה ליאונל מסי, שלא הסתדר איתו. אלא שהיום השניים נפגשו ונראה שחלוץ יובנטוס ישוב.

מסי ניצל את סוף השבוע החופשי כדי להגיע למירוץ איטליה של הפורמולה 1. הוא פגש שם את טבס ואת גונסאלו היגואין ונראה שמפגש הפסגה הזה ישים את החותמת על חזרתו של טבס למדים הלאומיים. המאמן החדש, טאטה מרטינו, כבר אמר לפני כמה ימים שהדלת שלו פתוחה בפני חלוץ יובנטוס. בנוסף, גורם בהתאחדות הארגנטינאית סיפר שטבס ומסי שוחחו בטלפון לפני כמה ימים ושהשיחה התנהלה ב"אווירה חיובית".

ארגנטינה תצא בעוד כחודש למזרח הרחוק. ב-11 באוקטובר היא תשחק נגד ברזיל בבייג'ינג, ושלושה ימים לאחר מכן תתארח בהונג קונג. טבס כנראה יהיה חלק מהמסע הזה, אבל לא רק הוא. ההערכות הן שבין הפנים החדשות ניתן יהיה למצוא את שוער טיגרס המקסיקנית נאוהל גוסמן, בלם ויאריאל מתיאס מוסאקיו ומגן ניואל'ס אולד בויס מילטון קאסקו. מאורו איקרדי השנוי במחלוקת נמצא בעצמו תחת מעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully