וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "ריאל צעד אחד לפני באיירן מינכן"

קשר ריאל מרוצה במדריד ומכחיש כי הסתכסך עם פפ: "הוא קידם אותי". ברצלונה מתלהבת מהדור הצעיר: "יגדלו כאן כוכבים ענקיים"

טוני קרוס שחקנה החדש של ריאל מדריד. רויטרס
נהנה בעיר החדשה. קרוס/רויטרס

טוני קרוס נמצא שבועות אחדים במדריד, וכבר התרשם לטובה. קשר ריאל הטרי, שהצטרף לשורות הבלאנקוס במהלך הקיץ תמורת 30 מיליון יורו, התראיין אמש (שבת) ל'בילד' הגרמני וסיפר על הימים הראשונים בקבוצתו החדשה. "ריאל מדריד ובאיירן מינכן הן שתיים מהקבוצות הגדולות בעולם, אבל אני חושב שריאל נמצאת צעד אחד קדימה. היא טובה יותר", הפתיע. "כשהוצגתי כשחקן ריאל הגיעו לאצטדיון כ-20 אלף אוהדים, מבלי שראו אותי דקה משחק. מישהו חושב שדבר כזה יכול לקרות בגרמניה? לא יעלה על הדעת. האוהדים כאן הרבה יותר אמוציונליים".

קרוס אף התייחס לשמועות האחרונות, לפיהן עזב את באיירן מינכן, מועדון נעוריו, בעקבות סכסוך עם פפ גווארדיולה. "אין שום קשר בין הדברים. לא עזבתי בגלל גווארדיולה", הכחיש. "אני מבין כדורגל בדיוק כמוהו, הוא עיצב את המשחק שלי ועזר לי להשתפר באופן אישי. הגעתי לריאל מדריד 100 אחוז בגלל סיבות מקצועיות. אני שמח כאן".

ימים ספורים לפני תום חלון ההעברות, צ'אבי אלונסו עשה במפתיע את הדרך ההפוכה, ועזב את ריאל לטובת חוזה לשתי עונות בבאיירן. "הוא שחקן נפלא, אני משוכנע שהוא יעזור לבאיירן, אבל אני לא קשור לזה שהוא עזב את מדריד".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
"הוא קידם אותי". גווארדיולה/GettyImages

ברצלונה נרגשת מהדור הצעיר: "יגדלו כוכבים ענקיים"

בברצלונה נרגשים משחקני מחלקת הנוער משנתון 1995, שחלקם מככבים בימים אלה בקבוצה הבוגרת. בראשם עומד כמובן מוניר אל חדאדי, שכבר הספיק לכבוש במדי ברצלונה, לקבל מקום בהרכב במשחק ליגה ולאחרונה אף קיבל זימון לנבחרת ספרד.

מלבדו, מסומנים מספר שחקנים נוספים ככישרונות ענק, ביניהם סרג'י סאמפר, אלחנדרו גרימאלדו וסנדרו ראמירס. בקטאלוניה השוו לאחרונה את הדור הצעיר לקודמיו, ובעיקר לשנתון 1987 הידוע באיכותו, שכלל את ליאונל מסי, ג'רארד פיקה וססק פברגאס.

"זה הדור הכי מוכשר מזה שנים. יש כאן שחקנים שהולכים להיות כוכבים ענקיים. אפשר להשוות את הדור הזה רק לזה של מסי ופיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מוניר אל חדאדי חוגג עם שחקני ברצלונה ב' זכייה בליגת האלופות לנוער. GettyImages
השנתון הגדול הבא? מוניר והחברים עם גביע ליגת האלופות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully