וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבני יהודה: "אם לאבוקסיס יש כבוד, שיתפטר"

4.9.2014 / 21:00

משה דמאיו טען: "אבוקסיס לא רצה את איינוגבה, קדוסי ועגייב, אז התערבתי, בניתי את הסגל". גורם: "זה סגל שצריך לעלות בהליכה, ואבוקסיס עושה במכנסיים"

משה דמאיו יו"ר בני יהודה עם יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
אז מי בנה את הסגל? דמאיו ואבוקסיס/ברני ארדוב

בעלי בני יהודה משה דמאיו התראיין הערב (חמישי) לאתר הרשמי של הזהובים. דמאיו דיבר בראיון על היחסים שבינו לבין מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, וטען שהם טובים על אף חילוקי דעות ביניהם. "במהלך הפגרה יוסי אבוקסיס התלבט לגבי גלבאן. לעיתים שקל להביאו לקבוצה ולעיתים התנגד - לא היה החלטי", אמר דמאיו, "ברגע שנפתח חלון הזדמנויות להביא את פדרו - לא חשבתי פעמיים ומיד החתמתי אותו. הראשון שהתקשרתי אליו להודיע לו על החתימה היה יוסי. פדרו גלבאן הוא שחקן ענק ברמת ליגת העל - בטח ובטח לליגה הלאומית".

עשרת השחקנים הכי אטרקטיביים בליגה הלאומית העונה

בני יהודה תארח את הפועל כפר סבא במחזור הראשון

דמאיו המשיך ואמר: "יוסי אבוקסיס היה שותף מלא להחתמת כל השחקנים בסגל. בישיבת פתיחת העונה, עם הסגל המקצועי, אבוקסיס דרש לשחרר מהקבוצה את דלה איינוגבה, אוהד קדוסי ואמיר עגייב, בטענה שאינם תורמים לקבוצה ואינם מתאימים לה. אני החלטתי שהם יישארו. בשל העובדה שיוסי טוען שלא הוא בנה את הסגל הנוכחי, אני מודיע באופן חד משמעי: אם הקבוצה לא תעלה ליגה - כל הכישלון עליי. אני האחראי הבלעדי.

"יחד עם זאת, אם הקבוצה תעלה ליגה (וכולי תקווה שכן) - גם אני האחראי הבלעדי. לבני יהודה יש סגל נהדר שמתאים ברמתו לליגת העל. אם ההחלטה שקיבלתי להשאיר את דלה, קדוסי, עגייב ופדרו מעידה על כך שאני בניתי את הסגל, אז כן - אני בניתי את הסגל. אני מצר על כך, שאם זו דעתו של יוסי אבוקסיס, היא יצאה דרך מקורבים. כך לא נותרה לי ברירה, אלא לתאר את העובדות כפי שהן".

גורם בבני יהודה: "אם לאבוקסיס יש כבוד, שיתפטר. זאת פעם שנייה שהוא לא מכבד את דמאיו והמועדון. יש לו סגל לעלות ליגה בהליכה והוא עושה במכנסיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully