וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: ”אם היינו הבוגרת, עדיף היה לנו שלא לחזור”

4.9.2014 / 8:10

אחרי ההשפלה באזרבייג'אן, החלה להישמע ביקורת בנבחרת: "כל אחד הלך לבד עם הראש בקיר, רק עם כישרון לא נגיע לכלום". גם נס חטף: "אשם כמו כל השחקנים". רמזאנוב שאג "אללה אכבר" אל ספסל הנבחרת לאחר השער הראשון. שחקן: "זה היה נראה כמו מחבל בשטחים"

מונס דאבור נבחרת ישראל הצעירה. יוסי ציפקיס
גורם בנבחרת: "מה שהיה כאן זה ביזיון לנבחרת". מונס דאבור/יוסי ציפקיס

הנבחרת הצעירה חטפה אתמול מכה קשה כאשר הובסה 3:0 באזרבייג'אן במוקדמות אליפות אירופה, ואם לא יקרה נס, היא תאבד כל סיכוי לסיים בין ארבע הסגניות הבכירות ולעלות לשלב הפלייאוף. בנבחרת הייתה אכזבה קשה בסיום ומילים כמו "בושה", "ביזיון" ו"השפלה" היו על השפתיים של כולם. היטיב לבטא זאת גורם בנבחרת שאמר: "בישראל ניצחנו אותם 7 ויכולנו גם להבקיע 10 אם היינו צריכים. מה שהיה כאן זה ביזיון לנבחרת. אם היינו הנבחרת הבוגרת, עדיף היה לא לחזור לארץ".

שחקני הנבחרת סיפרו כי כובש השער הראשון אגבלה רמזאנוב רץ לאחר השער הראשון אל עבר ספסל הנבחרת ושאג "אללה אכבר" תוך שהוא עושה תנועות עם הידיים. שחקן אמר: "זה היה נראה כמו מחבל בשטחים, הוא צרח את זה באטרף". בנבחרת יעבירו את הפרטים להתאחדות שתבדוק כיצד לפעול בנושא. מרבית שחקני הנבחרת יסיימו את דרכם בתום הקמפיין ומי שימשיכו לקמפיין הבא הם ילידי 94, ביניהם גדי קינדה, ניב זריהן, עמרי אלטמן ובן רייכרט.

ישראל הושפלה 3:0 על ידי אזרבייג'אן

שוער נבחרת ישראל הצעירה ברק לוי. קובי אליהו
"זו התוצאה של שוער שלא משחק באופן קבוע". ברק לוי/קובי אליהו

ביקורת נשמעה גם על מיכאל נס שעליו נאמר כי "כמו שידעו להחמיא לו, הוא אשם כמו כל השחקנים. לא יכול להיות שבמשחק כל כך חשוב מקבלים 3:0 מנבחרת כמו אזרבייג'אן שנחשבת חלשה במסגרת הגיל הזו. זה אולי הדור הכי מוכשר בעשר שנים האחרונות והוא היה חייב לעשות יותר בכל מה שקשור לתוצאות, זה פספוס גדול".

בנוגע לשערים שספג ברק לוי אמרו בנבחרת: "הוא טעה בשער הראשון וגם את השער השני הוא יכול היה לקחת אם היה חד, אבל זו התוצאה ששוער לא משחק באופן קבוע. אם הוא היה משחק כשוער ראשון, הוא היה עם הרבה יותר ביטחון וחדות, זה פשוט חסר לו. הוא שוער עם עתיד גדול". על שחקני ההתקפה אמרו: "יש שם כל כך הרבה כישרון שאולי היו צריכים שני כדורים כי שחקנים לא רצו למסור. מי שקיבל כדור ב-30 מטר של אזרבייג'אן ניסה לרוץ לבד עד השער. רק עם כישרון לא נגיע לכלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully