וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוורר: "תמיד התרגשתי מהקהל המדהים של הפועל"

הגארד החדש של הפועל תל אביב מחכה לאימון הפתיחה הרשמי בשישי (16:00, ישיר בוואלה! ספורט). סקוט ולימונד הצטרפו

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב, רמי רמי יושב ראש, מתן נאור. יוסי ציפקיס
עונה חדשה בפתח. קטש עם רמי הדר ומתן נאור/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תפתח בעוד יומיים (שישי) את אימוניה באופן רשמי באימון שייערך באולם הדר יוסף ויהיה פתוח לקהל (16:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט). לפני האימון תערוך הקבוצה טקס הצגת השחקנים, וההערכות בקרב הנהלת האדומים היא שכאלף אוהדים יבואו לכבד ולראות את השחקנים שיובילו את הקבוצה החדשה של עודד קטש. האדומים מתאמנים מזה כשבועיים, כשבימים האחרונים הצטרפו לאימונים גם דוראנד סקוט שנחת בארץ באיחור, ורביב לימונד שקיבל שחרור בשל מסע המשחקים של נבחרת ישראל.

"עד כה שיחקתי רק נגד הפועל, ותמיד התרגשתי מהקהל המדהים", סיפר יחזקאל סקוורר בהודעה של הקבוצה לקראת האימון הפתוח, "זה כיף אדיר להיות חלק מזה. אני מצפה כבר לראות אותם בפעולה ולהתחיל את העונה".

הסגל של עודד קטש לקראת העונה הבאה מורכב במחציתו משחקנים חדשים ובמחציתו משחקנים שממשיכים באדום זה מספר שנים. הקפטן מתן נאור, לצד הכוכבים הישראלים רביב לימונד ויהונתן שולדבראנד ממשיכים בהפועל כמו גם הצעירים רום גפן וגולן גוט. אליהם הצטרפו הקיץ יחזקאל סקוורר, תמיר בלאט, יונתן מור והמתאזרח ווילי וורקמן וארבעת הזרים החדשים ג'רון מימון, דוראנד סקוט, ריון בראון ויינסי גייטס.

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
נכנס לנעליים הגדולות של אדלשטיין. קטש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully