וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.8

מחר החלון נסגר, ומד הלחץ עולה: קגאווה חוזר לדורטמונד, רמי עבר לצ'לסי, צ'רצ'י באתלטיקו, צ'יצ'ריטו קרוב מאוד לריאל, נגרדו צפוי לעבור לוולנסיה, מה שיסלול את דרכו של פלקאו לסיטי: כל השמועות וההעברות

שחקן צ'לסי לואיק רמי. צ'לסי, אתר רשמי
חלוץ נוסף למוריניו. רמי/אתר רשמי, צ'לסי

העברות

* לואיק רמי השלים את מעברו לצ'לסי והצטלם עם חולצת המועדון. החלוץ הצרפתי חתם ל-4 עונות, הבלוז שילמו כ-8 מיליון ליש"ט לקווינס פארק ריינג'רס עבורו. לידיעה המלאה

* דורטמונד צייצה בחשבון הטוויטר שלה את החדשות שכל אוהדיה קיוו לשמוע: שינג'י קגאווה האהוב חוזר אחרי תקופה רעה במנצ'סטר יונייטד. סגנית האלופה הגרמנית תשלם כ-8 מיליון יורו עבור היפני, שחתם בשורותיה עד 2018.

* אתלטיקו מדריד סיכמה רשמית עם טורינו על צירוף אלסיו צ'רצ'י. השחקן יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשלוש עונות. סכום ההעברה עדיין לא ידוע, אולם באירופה מעריכים שמדובר בכ-16 מיליון יורו.

* באיירן מינכן מספיקה לבצע החתמה נוספת: הקשר בן ה-18 של בורוסיה מנשנגלדבאך, סינאן קורט, חתם לארבע שנים בקבוצה של פפ גווארדיולה. בהודעה הרשמית שלהם הכריזו הבווארים: "הוא אחד הכשרונות הגדולים ביותר מגיע לבאיירן".

* סלומון קאלו חתם לשלוש שנים בהרטה ברלין, ששילמה תמורתו 3.5 מיליון יורו לליל.

* קוסטאס מיטרוגלו, החלוץ שנמכר מאולימפיאקוס לפולהאם ולא השתלב באנגליה, חזר בהשאלה לעונה לאלופת יוון.

* רומא השלימה את רכישתו של חוסה הולבאס, מגינה השמאלי של נבחרת יוון, תמורתו שילמו הג'לארוסי לאולימפיאקוס מיליון יורו בלבד.

* סביליה החתימה לארבע שנים את טימותי קולודזייצ'אק, המגן השמאלי בן ה-22 שהגיע מניס.

* סמפדוריה צירפה בהשאלה את מתיאס סילבסטרה, הבלם הארגנטינאי שהושאל אשתקד מאינטר למילאן.

* לסטר החתימה לשלוש שנים את דני סימפסון, בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר שעזב את ק.פ.ר.

* רודרי, החלוץ הספרדי של ברצלונה שהושאל בשנים האחרונות לשפילד וונסדיי, סראגוסה ואלמריה נמכר למינכן 1860.

* ריקי אלבארס עבר בהשאלה לעונה מאינטר לסנדרלנד.

אתמול: סונג הושאל, פלקאו צייץ, אגר הדהים

בין קסיאס לגווארדיולה: העסקה המפתיעה של הקיץ

שחקן דורטמונד שינג'י קגאווה לצד המנהל המקצועי מיכאל זורק. דורטמונד, אתר רשמי
ברוכים השבים. קגאווה שוב בדורטמונד/אתר רשמי, דורטמונד

שמועות

* בספרד מדווחים שחאבייר הרננדס חלוצה המקסיקני של מנצ'סטר יונייטד יעבור לריאל מדריד ביממה הקרובה וישמש כמחליפו של קארים בנזמה בחוד. גיים בלאגה צייץ כי העסקה סגורה, וכעת כל שנותר הוא ששתי הקבוצות יסכמו על סכום ההשאלה.

* בספרד טוענים שאלאברו נגרדו קרוב מאוד לוולנסיה, מה שרק מגביר את השמועות על מעבר של רדמאל פלקאו למנצ'סטר סיטי. מנואל פלגריני סירב להתייחס לכך ואמר: "אני לא מדבר על שמועות. יש לנו 48 שעות, ונראה מה יקרה. יש לנו הגבלות חשובות על כמות הכסף שאנחנו יכולים להוציא וכמות השחקנים שאנחנו יכולים להשתמש בהם, כך שזה לא קל עבורנו לצרף שחקנים משמעותיים".

* 'דיילי סטאר' טוען שנייג'ל דה יונג עשוי לחזור לפרמיירליג, כשמנצ'סטר יונייטד מתכוונת לפנות למילאן בהצעה של 10 מיליון יורו עבור הקשר ההולנדי. מי שכבר מוזכר כמועמד להחליפו אצל הרוסונרי הוא בלרים דז'מאילי, קשרה השוויצרי של נאפולי.


* באנגליה טוענים שאם ריאל מדריד תפסיד למנצ'סטר סיטי במרדף אחרי פלקאו, הבלאנקוס ינסו לפנות לסיטי לגבי אלברו נגרדו.

* ובאיטליה מדווחים שריאל גם הצטרפה למירוץ אחרי חאבייר הרננדס, חלוץ מנצ'סטר יונייטד שכבר היה על סף חתימה ביובנטוס.

* חיזוק נוסף שעשוי להגיע לארסנל ברגע האחרון הוא מורגן שנידרלין, הקשר הצרפתי שסאות'המפטון נלחמה לשמור עליו לאורך כל הקיץ, אך התותחנים עשוים להציע לא פחות מ-27 מיליון ליש"ט תמורתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלברו נגרדו, מנצ'סטר סיטי. AP
יחזור לריאל מדריד? אלברו נגרדו/AP

* חואן קואדרדו, אחת המטרות החמות של הקיץ שחוזר נמרצות על ידי ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, הודיע סופית שהוא נשאר בפיורנטינה: "אני נשאר עם התלהבות גדולה וביטחון שאני וחבריי לקבוצה מסוגלים לקחת את המועדון גבוה יותר מאי פעם".

* בספרד טוענים שולנסיה שוקלת פניה לריבר פלייט בנוגע לטאופילו גוטיירס, חלוץ נבחרת קולמביה שצפוי לעלות לעטלפים 7 מיליון יורו.

* נאפולי שהשלימה אתמול את צירופו של דויד לופס מאספניול עשויה לנסות לחזק את הקישור עוד יותר עם החתמתו של סנדרו מטוטנהאם.

* בצפון מזרח אנגליה מדווחים שסנדרלנד להוטה להתחמש ברכש נוסף לפני סגירת חלון ההעברות, כשבין המטרות של גאס פוייט ניתן למצוא את ריקי אלברס מאינטר, וירג'יל ואן דייק מסלטיק וטובי אלדרווירלד מאתלטיקו מדריד. בנוסף החתולים השחורים יפנו למנצ'סטר סיטי בבקשה לשאול את מיקה ריצ'רדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully