וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יימכר לחו"ל, הרוש ונתניה יתחלקו שווה בשווה ברווחים

30.8.2014 / 22:27

ייתכן כי הסעיף הנ"ל הוא זה שעזר במציאות מימון לשוער, שיחתום ביום ראשון על חוזהו במכבי נתניה. לויטה לא מתכוון לעזוב

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הכרטיס שייך רק לו. הרוש/ברני ארדוב

חוזהו של אריאל הרוש ייחתם מחר (ראשון) בצהריים, כשהפרט המעניין ביותר הוא האפשרות של מכבי נתניה לעשות הרבה כסף ממכירה עתידית שלו. הרוש מגיע לנתניה אחרי הבוררות מול אלי טביב כשכרטיס השחקן שלו שייך אליו. ההחלטה של נתניה להחתים אותו על חוזה חדש עשויה להכניס לקבוצה סכומי כסף גדולים, מאחר שבמכירה של השוער לחו"ל בתום העונה הקרובה, הסכום שיתקבל יתחלק בינו לבין נתניה שווה בשווה. קרוב לוודאי שגם במכירה שלו לקבוצה בארץ נתניה תקבל חמישים אחוז, אולם הפרט הזה ייסגר רק היום. ייתכן כי ההסכמה של הרוש להעביר חמישים אחוז ממכירה עתידית לחו"ל לנתניה, היא זו שסללה את הדרך למציאת המימון לחוזהו שיסתכם בעונה הקרובה בסכום של 600 אלף שקל ברוטו.

כזכור, על פי פסיקת הבורר, הרוש אמור לקבל מבית"ר ירושלים שלוש משכורות ולכן הוא הסכים להתפשר בשכרו ולהרוויח בעונה הקרובה מנתניה רק 350 אלף שקל נטו, סכום הנמוך בהרבה ממה שהשתכר בבית"ר. את כל 600 אלף השקלים שהובאו כדי לממן את חוזהו, תרמו שני אנשי עסקים המקורבים למועדון ויתכן כי בעתיד, הקבוצה תשיב להם את הסכום אם אכן הרוש יימכר.

אגב, אופציית המכירה וחלוקתה בין הרוש לנתניה תהיה תקפה רק לסיום העונה הקרובה מכיוון שלשוער יהיה הסכם גם לעונה נוספת ממנו תוכל נתניה להשתחרר אם לא תרצה בכך. אם תחליט לממש את האופציה לעונה נוספת, תישמר לה הזכות למכור אותו בקיץ ולהכניס כאמור חמישים אחוז מהמכירה לקופת המועדון.

הרוש יגיע לאימון הבוקר מחר. אוהדים של מכבי נתניה יצרו איתו קשר במהלך סוף השבוע והסבירו לו כי המחאה החריפה אתמול באימון הבוקר לא כוונה נגדו, אלא כנגד ההתנהלות של ראשי המועדון במספר נושאים. שוער בית"ר לשעבר צפוי לקיים שיחה עם אוהד לויטה כדי ליישר את ההדורים ביניהם.

לויטה, אגב, לא מתכוון לעזוב את נתניה. סוכנו עו"ד עידן כסיף אמר הערב: "בעיתוי הזה בלתי אפשרי יהיה למצוא קבוצה אחרת". לויטה משתכר כ-300 אלף שקל נטו בעונה. כעסו הוא גם על כך שהסכים לקצץ 15 אחוז בשכרו ולבוא לקראת המועדון, כאשר המועדון עצמו לא דאג לשמור עליו. "אם אוהד היה יודע שיעשה לו את המעשה הזה, לא בטוח שהיה מסכים לקיצוץ של 15 אחוז", אמר מקורב לשוער.

לויטה נפגע מהדברים שצוטטו בשמו של יוסי מזרחי אחרי השיחה של המאמן עם האוהדים. על פי אותה שיחה על הגדר השתמע שמזרחי אמר כי אם לויטה יישאר השוער הראשון, נתניה תרד ליגה. מזרחי הסביר לאנשים בנתניה שלא לכך הוא התכוון. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "יוסי התכוון לכך שכרגע הקבוצה לא נראית טוב ושאם הוא לא יביא את אריאל הרוש, היא עלולה לרדת ליגה. זכותו של יוסי לחשוב שאריאל הרוש שוער טוב מלויטה וזכותו להחליט שהוא מביא אותו. אבל זה ממש לא שיוסי חושב שעם לויטה נתניה תרד".

אוהד לויטה שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
"בעיתוי הזה בלתי אפשרי יהיה למצוא קבוצה אחרת". לויטה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully