וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה למונדובאסקט: 71:101 לארה"ב על סלובניה

האמריקאים סיימו ללא הפסד בהכנה הודות לעוד הצגה מפלצתית של דייויס. מכה לליטא: קלנייטיס נפצע ויחמיץ את האליפות

אנתוני דייויס נבחרת ארצות הברית בכדורסל. GettyImages
בלתי עציר. דייויס/GettyImages

ארה"ב וספרד הן הנבחרות היחידות שתגענה לפתיחת אליפות העולם ללא הפסד בהכנה. ארה"ב שמרה על מאזן מושלם ועלתה ל-0:4 במשחקי ההכנה אחרי שהביסה הערב (שלישי) את סלובניה 71:101 בלאס פלמאס, שם היא עורכת הכנות אחרונות לאליפות, שתיפתח ביום שבת.

כפי שהודיע כבר אתמול, ששבסקי העניק הזדמנות לקיירי אירווינג בחמישייה. לצידו פתחו סטף קרי, ג'יימס הארדן, קנת' פאריד ואנתוני דייויס. הגארד של קליבלנד הצדיק את הקרדיט ממאמנו בפתיחת המשחק, קלע תשע נקודות במחצית הראשונה והריץ את ארה"ב יחד עם אנתוני דייויס, שירד להפסקה עם מספר נקודות זהה, להפרש דו ספרתי מהיר. האמריקאים עלו בסערה לרבע השלישי, רצו ל-19:35 וסגרו עניין.

דרק רוז, שעלה הפעם מהספסל, לא הצליח להתעלות הפעם ולאור היכולת הטובה של קיירי אירווינג, ששבסקי בהחלט ישקול מי מביניהם יפתח כרכז במהלך המשחקים באליפות עצמה. סטף קרי, שפתח בעמדת השוטינג גארד, היה מהבולטים בשורות ארה"ב ובזמן ששהה בפרקט נבחרתו ניצחה ב-27 הפרש.

אנתוני דייויס שוב היה המצטיין בארה"ב וסיים עוד משחק מפלצתי, עם שורה סטטיסטית הכוללת 18 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 חטיפות וארבע חסימות. קנת' פאריד, ששיתף פעולה עם דייויס בקו הקדמי של ששבסקי, הוסיף 14.

קיירי אירווינג נבחרת ארצות הברית בכדורסל. GettyImages
לקח את הצ'אנס בשתי ידיים. אירווינג/GettyImages

במוקד אחר הערב ספגה ליטא זעזוע קשה. הליטאים, שנראו נהדר בהכנה וניצחו 11 מתוך 13 המשחקים, ראו את הרכז הפותח ואחד מכוכבי הנבחרת, מנטאס קלנייטיס, נפצע בצורה קשה במהלך ההפסד לקרואטיה 94:80. על פי הערכות ראשוניות קלנייטיס, שבלט לאורך כל התקופה האחרונה, נקע את עצם הבריח ובכל מקרה יחמיץ את כל שלבי האליפות. לאחר הפציעה של קלנייטיס ברבע השני ליטא איבדה מומנטום ואפשרה לקרואטים המוכשרים לברוח.

בויאן בוגדנוביץ' הוביל את הנבחרת של יסמין רפשה עם 24 נקודות ב-23 דקות בלבד. ילד הפלא דריו שאריץ' הוסיף 16 נקודות בעוד לוקה ז'וריץ' וקרונוסלב סימון תרמו 12 כל אחד. יונאס מאצ'יוליס בלט בליטא עם 20.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ליטא, מנטאס קלנייטיס. Mindaugas Kulbis, AP
מכה קשה לליטא. קלנייטיס/AP, Mindaugas Kulbis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully