וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "פסקי זמן יהפכו את הכדורגל להרבה יותר טוב"

"המיוחד" פנה לגוף האחראי על חוקי הכדורגל בהצעה מהפכנית: 45 שניות הפסקה שכל מאמן יכול לקחת בכל אחת משתי המחציות

דייגו קוסטה (במרכז), ז'וזה מוריניו, צ'לסי. GettyImages
רוצה לדבר עם השחקנים. מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו ידוע בתור מוח טקטי מבריק, אבל גם "המיוחד", שפותח בימים אלה את המסע לתואר אליפות הפרמיירליג עם צ'לסי, מרגיש שהוא לא מצליח לשלוט מספיק על השחקנים שלו ולהעביר להם את ההוראות שהוא רוצה. לכן, יש לו הצעה מהפכנית, אותה הוא כבר העלה בפני חבר המנהלים העולמי של הכדורגל, הגוף האחראי על חוקי המשחק: פסקי זמן.

המנג'ר הפורטוגלי רוצה לקבל את הזכות לקחת הפסקה של 45 שניות במהלך המחצית הראשונה והפסקה נוספת זהה במהלך המחצית השנייה, על מנת לתפעל בצורה טובה יותר את השחקנים שלו.

מוריניו הסביר: "הכדורגל מתקדם בצורה איטית מאוד מבחינת שינוי החוקים שלו. כמה שנים היינו צריכים לחכות לטכנולוגיית קו השער? אני מקווה שעדיין אהיה חלק מהמשחק כאשר הם ייתנו למאמנים את האפשרות לעצור את המשחק פעם אחת בכל מחצית. זה יהפוך את הכדורגל להרבה יותר טוב".

מוריניו אמר שבדקה העשירית של המשחק בין צ'לסי ללסטר בשבת האחרונה, משחק אותו הבלוז ניצחו 0:2, הוא רצה מאוד לעצור לרגע ולדבר עם שחקניו. הוא טען שהם פתחו את המשחק בצורה "עצלנית" והאשים בכך את מזג האוויר ששרר באצטדיון באותם רגעים: "פסקי הזמן יהיו מאוד מעניינים", הוסיף מוריניו, "במונדיאל האחרון, השופט עצר את המשחק להפסקת שתייה ולואי ואן חאל כינס את השחקנים ושינה את השיטה של הנבחרת שלו, מה שהביא לה את הניצחון במשחק. אז אולי יום אחד נקבל את האפשרות לעצור את המשחק בכל מחצית".

גארי נוויל: ”די מריה הוא מה שיונייטד צריכה. עסקה מדהימה”

לואי ואן חאל מאמן נבחרת הולנד. AP
ניצל את הפסקת המים. ואן חאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully