וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מקווים שחיפה תאשר לגדיר וריאן לשחק מולם

25.8.2014 / 10:22

לאחר שבסכנין נענו בחיוב לבקשת חיפה להעתיק את המשחק לסמי עופר מקווים שם ששחר יתגמש. יובאנוביץ' צפוי לפתוח

שחקן בני סכנין מוחמד גדיר. קובי אליהו
בסכנין שוקלים לבקש מחיפה לאשר את שיתופו בכל זאת. גדיר/קובי אליהו

בבני סכנין ממתינית לתשובה סופית ממכבי חיפה לגבי שאלת שיתופם של איסמעיל ריאן ומוחמד גדיר במשחק מחר (שלישי) בין הקבוצו, במסגרת גביע הטוטו. נכון לרגע זה, הירוקים, שהשאילו לסכנין את שני השחקנים, לא מאפשרים את שיתופם במשחק וההערכה היא שלמרות שהמפגש יתקיים רק במסגרת גביע הטוטו, הם לא יקבלו את האישור מחיפה.

בחוזים של שני השחקנים קיים סעיף לפיו הם לא יכולים לשחק מול מכבי חיפה באף משחק והירוקים הבהירו שמבחינתם הסעיף הזה תקף גם למשחקי גביע הטוטו. בסכנין עדיין שוקלים לבקש מחיפה לאשר לשניים לשחק, אבל כאמור, ההערכה היא כי התשובה תהיה שלילית. עם זאת, בסכנין מקווים שהסכמתם לבקשת חיפה לערוך את משחק גביע הטוטו בסמי עופר תשנה את דעתו של יעקב שחר בנושא.

בקבוצה יעניקו מחר דקות ראשונות למגן הקרואטי איגור יובאנוביץ', שחתם בקבוצה לאחר שהתאמן איתה בימים האחרונים. יובאנוביץ' צפוי לפתוח ולקבל דקות במטרה להיות מוכן למשחקי הליגה, כאשר אלה ייצאו לדרך. בסכנין מאוכזבים מאוד מכך שהם לא יכולים לארח עדיין בדוחא את משחקיהם. בהנהלה טוענים שכל משחק ביתי שנערך מחוץ לסכנין גורם להם להפסד כספי משמעותי.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת (עלי עוסמאן), עלא אבו סלאח (איציק כהן), אברהם פאס, איגור יובאנוביץ?, חאלד חלאיילה, מיחה מבאליה, יאניס פפאדופולוס, חאמד גנאים (איסמעיל ריאן), פיראס מוגרבי, מילאן בויוביץ?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully