וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל העפילה ליורובאסקט 2015

אחרי הניצחון הגדול במונטנגרו, הנבחרת של ארז אדלשטיין השלימה את המשימה, הביסה את הולנד 60:83 והבטיחה את ראשות הבית. ישראל באליפות אירופה בפעם ה-12 ברציפות. כספי הצטיין עם 22 נקודות

עומרי כספי, נבחרת ישראל בכדורסל, מול הולנד. איגוד הכדורסל
שוב באליפות אירופה. כספי/איגוד הכדורסל

מזל טוב לנבחרת ישראל, שהעפילה הערב (ראשון) בפעם ה-12 ברציפות לאירופה אירופה, אחרי ניצחון 60:83 מוחץ ומשכנע על הולנד. בזכות הניצחון הבטיחה הנבחרת את המקום הראשון בבית ב', ותעלה למשחק הנעילה של קמפיין המוקדמות, מול בולגריה ביום רביעי, בידיעה שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד.

הקמפיין התחיל בצליעה עם הפסד למונטנגרו, נמשך ביכולת מגומגמת אצל הולנד, אך הערב נראה היה שהניצחון הגדול במונטנגרו שחרר לא מעט לחץ אצל מקל, כספי וחבריהם, ששטפו את המגרש כבר מהפתיחה ולא השאירו להולנדים החביבים סיכוי, אף שהם נאבקים על המקום השני בבית עם מונטנגרו. הנבחרת הציגה יכולת נהדרת בשני צידי המגרש, קלעה ללא הפסקה בניקוסיה וגם הצליחה לעצור את ההתקפה ההולנדית.

כבר אחרי רבע הראשון ישראל הוליכה ביתרון גדול, שייטה בדרך ל-5:26 והמשיכה לדרוס גם ברבע השני, כשעומרי כספי מחמם את הידית ומגיע ל-15 נקודות במחצית. אדלשטיין ניצל את ההפרש גבוה כדי להעניק מנוחה ממושכת יחסית לגל מקל וכדי לתת דקות משמעותיות לשחקני ספסל כמו דגן יבזורי וניצן חנוכי. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים ממושך, למרות נסיונות קאמבק של ההולנדים ברבע השלישי.

עומרי כספי הצטיין עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, גל מקל עם עוד משחק מגוון רשם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. רביב לימונד הוסיף 14.

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. איגוד הכדורסל
קיבל מנוחה ברבע השני. מקל/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

ישראל פתחה בחמישייה עם גל מקל, יותם הלפרין, גיא פניני, עומרי כספי ודיאור פישר. הלפרין פתח עם ארבע מהירות וקבע 2:6 לישראל. כספי עלה ללוח עם שתיים מדויקות מהקו שהעלו את ישראל ליתרון 3:10. פרגון יפה בהתקפה הסתיים באסיסט של פניני לכספי ובשתיים של פניני עצמו. שתי שלשות של מקל והלפרין קבעו 5:22 לישראל. שתיים של לימונד קבעו 5:26 לישראל בתום הרבע.

הנבחרת לא הורידה רגל מהדוושה גם בפתיחת הרבע השני, ועם חמש מהירות עלתה ליתרון 5:31. ההולנדים התעוררו קצת, והגנה רעה של ליאור אליהו אפשרה להוריד ל-31:11.כספי צלף עוד שתי שלשות, הגיע ל-13 נקודות אישיות וקבע 15:41. מהלך יפה של דה יונג ההולנדי עם דאנק במתפרצת חתם את המחצית הראשונה, בסיומה ישראל הוליכה 23:48.

מקל פתח את הרבע השלישי עם ליי אפ ואסיסט לפישר. ישראל נרדמה ואפשרה לדה יונג לצבור שמונה רצופות בדרך ליתרון 13 בלבד, 39:52. דה יונג צלף עוד שלשה, אך הלפרין ענה בצד השני באותו מטבע וקבע 42:58 שתי דקות לסיום הרבע. שתיים של כספי מהקו קבעו 42:62 לישראל בתום הרבע השלישי.

לימונד הגיע למספר נקודות דו ספרתי בפתיחת הרבע הרביעי עם ליי אפ קל במתפרצת. ההולנדים ניסו במאמצים אחרונים לחזור למשחק, אך דאנק של אליהו במתפרצת הכניע אותה וקבע 58:77, שלוש דקות לסיום. הדקות האחרונות היו לפרוטוקול בלבד. בסיום ישראל ניצחה 60:83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
קיבל מתנת יום הולדת. אדלשטיין/איגוד הכדורסל

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת ישראל: עומרי כספי 22 (8 ריבאונדים, 4 אסיסטים), גל מקל 16 (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים), רביב לימונד 14, יותם הלפרין 12, ליאור אליהו 8, גיא פניני 5, דיאור פישר 4, אלישי כדיר 2. כן שיחקו ניצן חנוכי ודגן יבזורי.

הרבו לקלוע להולנד: וורטי דה יונג 15 וניק אודנדאח 11 (9 ריבאונדים).

: שחקן נבחרת ישראל דיאור פישר. איגוד הכדורסל
ההתקפה עבדה היטב. פישר/איגוד הכדורסל
שחקן נבחרת הולנד וורטי דה יונג מול שחקני נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל
חימם את הידית ברבע השלישי. דה יונג/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully