וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזן מושלם לקדטים באליפות אירופה דרג ב'

24.8.2014 / 15:46

16 נקודות של זוסמן הובילו את ישראל לניצחון 70:72 על סלובניה לאחר הארכה. אברהמי: "ניצחון נהדר של אופי ודרך"

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"ניצחון של אופי ודרך". אברהמי/ברני ארדוב

נבחרת הקדטים של ישראל ממשיכה להרשים באליפות אירופה דרג ב' במקדוניה, לאחר שגברה היום (ראשון) על סלובניה 70:72 לאחר הארכה. ישראל העפילה לבית רבע הגמר כשהיא גוררת ניצחון על מקדוניה, ואם תשכיל להשיג ניצחון אחד, תעלה לחצי הגמר, כששלוש נבחרות מעפילות לדרג א'. סלובניה הוליכה לאורך רוב שלבי המשחק, ואף הובילו ב-9 הפרש בתחילת הרבע הרביעי, אך ישראל עצרה את היריבה על 6 נקודות בלבד ברבע האחרון ושלחה את המשחק להארכה. בתוספת הזמן היה זה גיל בני שהצטיין ושלח את ישראל לניצחון הנהדר.

קלעו לישראל: יובל זוסמן 16 (10 ריבאונדים), גיל בני 14, עידו פליישר 10 (8 ריבאונדים, 4 חסימות), נרי האריסון 9, מייקל בריסקר 6, מיירון רוינה 6, קורן ז'ורנו 5 , דור ווכנר 3, עומר כהן 2, ברק אוריון 1.

"נצחון נהדר של אופי ודרך של הנבחרת שלנו על נבחרת סלובנית מצוינת", אמר המאמן שרון אברהמי לאחר הניצחון, "בפיגור 9 בתחילת הרבע עברנו להגנה מעורבת וביקשנו מהשחקנים להאמין. לראות את השחקנים הנפלאים הללו על המגרש, הצוות המדהים שלי והמשפחות מזילות דמעות של התרגשות במיוחד בימים קשים אלו, ממלא את ליבנו גאווה. אנו חשים היטב את התמיכה מהארץ ויודעים שעיקר העבודה עוד לפנינו. אני גאה לאמן חברה של גברים צעירים, נטולי אגו שמשחקים כל רגע אחד בשביל השני".

נבחרת הקדטים. איגוד הכדורסל
עדיין ללא הפסד. נבחרת הקדטים/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully