וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: נבחרת הקדטים ניצחה 63:100 את מקדוניה

23.8.2014 / 22:27

ישראל ממשיכה בטורניר המצוין שלה באליפות אירופה דרג ב'. יונתן רבינוביץ' נפצע. המאמן אברהמי: "זה היה ניצחון גדול"

עידו פליישר שחקן נבחרת הקדטים של ישראל. GettyImages
ממשיך לחגוג. פליישר/GettyImages

נבחרת הקדטים של ישראל ממשיכה להיראות מצוין באליפות אירופה דרג ב' והערב (שבת) הביסה גם את המארחת מקדוניה 63:100. ישראל הבטיחה למעשה את עלייתה לרבע הגמר עם מאזן 0:3 אחרי שלושה משחקים ומחר בשעה 13:00 תתמודד מול סלובניה על המקום הראשון בבית.

מאחר ובבית רבע הגמר הנבחרות גוררות את תוצאות המשחק מול הקבוצה הנוספת שעלתה לרבע הגמר מאותו הבית, ניצחון מחר יעלה את ישראל לבית רבע הגמר עם ניצחון והפסד בהפרש סביר יעלה את ישראל לבית רבע הגמר עם הפסד, למרות שהנבחרת תסיים בראשות הבית בכל מקרה.

קלעו לישראל: עידו פליישר 16 (7 ריב'), קורן ז'ורנו 12 (5 אס'), גיל בני 12, מייקל בריסקר 11, טום ספיר 11, יובל זוסמן 11, ברק אוריון 10, מיירון רוינה 6, נרי האריסון 6, יונתן רבינוביץ' 5.

מאמן הנבחרת שרון אברהמי אמר בסיום המשחק: "ניצחון גדול על קבוצה ביתית טובה ומול קהל חם שלהם. תכנית המשחק שלנו עבדה בצורה נהדרת והחבר'ה עשו עבודה הגנתית מדהימה. הסתדרנו בלי הקפטן שלנו דור ווכנר שהיה חולה. אני רוצה לציין את הצוות המדהים שלי שהכין את הקבוצה בצורה מצוינת. אין זמן לחגוג, מחר ב-13:00 אנחנו בקרב מול סלובניה על ראשות הבית. אנחנו מרגישים גאים ומאושרים מהאליפות ומהכדורסל שאנחנו מציגים עד כה".

בנוסף, הרכז הפותח של הנבחרת יונתן רבינוביץ' נפצע בברך בצורה קשה ברבע השני של המשחק הערב והועבר לטיפול בבית חולים. עדיין לא ידוע אם ומתי ישוב לשחק באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully