וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חיפה: בניון יחמיץ את הדרבי

סטנוייביץ' שומר את השחקנים לליגה: כליבאת וראיוס תורגלו, מויאל על הספסל. קובארז' יפתח באדום (ג', 20:30, 5+ לייב)

one

האסיפה שערך אתמול (ראשון) מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ' ובה דרש משחקניו להפסיק עם ההדלפות מתוך חדר ההלבשה, ממשיכה לעורר הדים אצל הירוקים. גורם בקבוצה אמר אמש: "יש כאן שחקנים שצריכים לסתום את הפה. לא לפתוח את הפה על שחקנים ועל האסיפות. סטנוייביץ' החליט לעשות לזה סוף ואפשר להבין למה". בעקבות המצב שנוצר, סטנוייביץ' שוקל לערוך יותר שיחות אישיות, נוהל שהחל לחדד בימים האחרונים. בפגישות עם שחקנים המאמן הקרין משחקים וביקש לשים לב לדברים מסוימים.

סטנוייביץ' החמיא אתמול למספר שחקנים ושלח רמז עבה להנהלה, כאשר שיבח את עאיד חבשי. אוראל דגני צפוי להצטרף לאימונים השבוע, למרות שעדיין לא סוכמו כל פרטי החוזה של השחקנים בעסקה שתעביר את המגן מהפועל תל אביב תמורת שלומי אזולאי והבלם סארי פלאח.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפועל תל אביב בדקה אפשרות לצרף את אלעד גבאי כשחקן שלישי במסגרת העסקה ואתמול האדומים שוב התעניינו בשחקן, אך בשלב הזה, למרות ההתעניינות, בחיפה לא בטוחים שבהפועל תל אביב יכולים לעמוד בעלות שכרו, כ-160 אלף דולר בעונה והבהירו כי לא ישתתפו בשכרו. הפועל באר שבע, שהפכה למועמדת היחידה לקלוט את גבאי, עדיין משתהה בשל חיפושים אחר קשר אחורי זר. סטנוייביץ' רצה להשאיר את גבאי, במקרה בו עסקת דגני לא הייתה יוצאת לפועל, אך לאחר שזו הושלמה, המאמן יוכל לשחק עם מתן אוחיון כמגן ימני מחליף, לאחר שזה הציג יכולת טובה מאוד במשחק האחרון.

שמעון אבוחצירא, שסובל מקרע במיניסקוס, נותח הבוקר בהצלחה, והוא צפוי לשוב לאימונים בתוך שלושה שבועות.

היום, החל מהשעה 10:00, תחל מכירת הכרטיסים לקראת המשחק הראשון בסמי עופר, מול בני סכנין ביום שני. בחיפה מעריכים שלפחות 20 אלף צופים, מהם כ-15 אלף מנויים, יגיעו לאצטדיון. מחיר הכרטיסים נעים בין 45 שקל ליציע המשפחות, ל-65 שקל ליציע הכסף. המכירה באתר האינטרנט ובקופות בסמי עופר.

יוסי בניון לא יהיה בסגל הקבוצה לדרבי מחר מול הפועל חיפה וזאת משום שטסנוייביץ' מעדיף לשמור אותו כשיר למשחק הליגה ביום שני מול סכנין. המאמן ישמור על מספר שחקנים נוספים, כאשר ג'אבר עטאא, שחזר מפציעה ושותף בשני המשחקים האחרונים, לא יהיה בסגל וקובי מויאל יפתח על הספסל. רובן ראיוס ומוחמד כליבאת תורגלו אף הם בהרכב, יחד עם חן עזרא. טאלב טואטחה מקבל עדיפות על פני שמואל שיימן.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, רובן ראיוס, גוסטבו בוקולי, מוחמד כליבאת (עידן ורד), חן עזרא, אלון תורג'מן, מוחמדו אידריסו.

סטנוייביץ' לשחקני מכבי חיפה: די להדלפות

אלעד גבאי, שחקן מכבי חיפה, מול עומר פדידה, שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הבא שיעבור מחיפה להפועל תל אביב? גבאי/אדריאן הרבשטיין

בצל עזיבתו של עוזר המאמן אייל טרטצקי, בהפועל חיפה התכוננו למשחק הדרבי מחר (שלישי, 20:30, 5+ לייב) בגביע הטוטו, כשלפי מה שראובן עטר תרגל מסתמן שיפתח באותו הרכב שפתח מול בני סכנין, עם שינוי אחד, כשפז'מיסל קובארז' יפתח בשער על חשבונו של ניב אנטמן. כמו כן, סטיבן כהן צפוי לחזור לסגל. בחיפה מתייחסים ברצינות רבה למשחק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדרבי.

"זה פיקנטריה ואין ספק - זה דרבי וזה חשוב", אמר עטר לוואלה! ספורט. "האוהדים של מכבי חיפה גם יגיעו, יותר כי זה דרבי וזה הרגעים שגורמים הנאה ובשביל זה אנחנו בכדורגל. עדיף לי לשחק בנתניה מול מכבי חיפה עם עשרת אלפים צופים מאשר לשחק משחק אחר מול חמש מאות צופים. זה פיקנטרי ואמרתי שאנחנו נגיע לכל משחק ולא משנה מול איזו קבוצה כדי לנצח ולשחק אטרקטיבי".

הרכב משוער: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, גל כהן, טאדאס קיאנסקאס, מהראן אבו ריא, רועי שוקרני, יובל שבתאי, הישאם כיוואן, מינדאוגאס קאלונאס, אמיר אבו ניל, טוסיין ריקט.

עדכון ראשון: 9:19

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שוער סלובן ליברץ, פז'מסיל קובארז'. GettyImages
יפתח בשער. קובארז'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully