וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הפייבוריטית לאליפות, מוריניו עוקץ את ונגר

עונת הפרמיירליג נפתחת, סוכנויות ההימורים נותנות לכחולים עדיפות על פני הקבוצות ממנצ'סטר. וגם: מה אמר הפעם "המיוחד" ומדוע גיגס אוסר על אוהדי סיטי להיכנס למסעדה שלו?

שחקני צ'לסי חוגגים עם דייגו קוסטה. GettyImages
זה ייגמר בהנפה? צ'לסי/GettyImages

עונת 201415 בפרמיירליג תצא לדרך היום (שבת) עם המשחק המוקדם ב-14:45 בין מנצ'סטר יונייטד החדשה והמסקרנת לסוונסי. השדים האדומים מקווים להתאושש אחרי עונה מתסכלת ואולי להיאבק על תואר האליפות בעזרת לואי ואן חאל, אבל על פי סוכניות ההימורים הפייבוריטית לזכייה היא לא יונייטד וגם לא האלופה המכהנת מנצ'סטר סיטי, אלא צ'לסי.

הקבוצה של מוריניו עם סיכוי מעודכן של 4:7 לזכייה באליפות, בזכות הרכש המאסיבי שעשה ז'וזה מוריניו במהלך הקיץ. כזכור, המאמן הפורטוגלי צירף את דייגו קוסטה, פיליפה לואיס וטיבו קורטואה (חזר מהשאלה) מאתלטיקו מדריד, את ססק פברגאס מברצלונה וכן החזיר את אהוב הקהל דידייה דרוגבה.

האלופה מנצ'סטר סיטי מקבלת סיכוי של 2:5 להגן על התואר שלה, בעוד מנצ'סטר יונייטד עם 1:4. ארסנל היא הרביעית בתור עם סיכוי משופר ביחס לימים קודמים של 1:6 וליברפול, סגנית האלופה, רק חמישית עם 1:10. המועמדות המובילות לירידה כרגע הן ברנלי, קריסטל פאלאס ו-ווסט ברומיץ'.

הנה התחזיות של כוכבי העבר: סקולס, מקמנמן, סבאג' ואואן

מוריניו הסכים להערכות ואמר: "הבאנו כמה שחקני מפתח ואנחנו מאמינים שנוכל לזכות בתואר. אני לא יכול לומר שנזכה כי אני מכבד את הליגה, אבל כן, אנחנו מועמדים".

בראיון ל"גארדיאן" מוריניו סיפק עוד עקיצה ליריבו משכבר הימים, ארסן ונגר, כשאמר: "יש מאמנים שקיבלו 10 שנים כדי לזכות באיזשהו תואר, אני קיבלתי רק שנתיים".

גם את מנואל פלגריני, אותו עקץ בעבר על כך שהלך למנצ'סטר סיטי, מוריניו לא שכח: "אני, למשל, לא מאוד חכם בבחירת הקבוצות שלי. אני אוהב לעבוד, אוהב לבנות. אני לא אוהב תפקידים קלים. אני לא אוהב לקבל קבוצה שנבנתה על ידי מאמנים קודמים. אני לא אוהב להגיע בזמן ולקטוף את הפירות מהעצים שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי עם ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
יריבות עתיקת יומין. ז'וזה מוריניו עם ארסן ונגר/GettyImages

והנה עוד סיפור לכבוד חזרת הליגה האנגלית: ריאן גיגס, הסמל הבלתי מעורער של מנצ'סטר יונייטד וכיום עוזר המאמן של ואן חאל, אוסר על הכנסת אוהדי מנצ'סטר סיטי למסעדה שפתח לפני כשבעה חודשים. העסק החדש של גיגסי בוורסלי נחשב לפופולארי בקרב אוהדי השדים האדומים, ולכן הבהיר הוולשי כי אין בכוונתו לאפשר לאוהדי היריבה המושבעת להיכנס.

לעומתו, גארי נוויל, קפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, פרשן בהווה וגם בעלי הגאה של בית קפה בלונדון, דווקא מוכן לקבל את אוהדי הסיטיזנס אצלו. "ברור, הם משלמים יותר ועוזבים מוקדם!! מושלם עבור מסעדה! חה חה", צייץ נוויל בחשבון הטוויטר שלו.

ריאן גיגס, מנצ'סטר יונייטד. AP
אין כניסה לאוהדי סיטי. ריאן גיגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully