וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "כרגע אני רק ב-70 אחוז יכולת"

החלוץ פתח היטב באוסטריה וינה ולא הושפע מהמחמאות: "לא שיחקתי הרבה זמן, אני לא בשיאי. הגעתי למקום טוב"

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. Christian Hofer, מערכת וואלה! NEWS
מחכה להיכנס לכושר מלא. דמארי/מערכת וואלה! NEWS, Christian Hofer

מי דמיין שאחרי ארבעה מחזורים בבונדסליגה האוסטרית, אוסטריה וינה תהיה מדורגת במקום הלפני אחרון, עם שלוש תוצאות תיקו והפסד? עומר דמארי שהצטרף לקבוצה לפני כשבועיים, נחת לתוך סיטואציה לא פשוטה ולמרות שכבש כבר במשחק הבכורה שלו, הסגולים נפרדו ב-2:2 מווינר נוישטאט במחזור הקודם. אוסטריה תתארח אצל שטורם גראץ ביום ראשון (17:30) במשחק שינעל את המחזור החמישי והחלוץ הישראלי מקווה שבעזרתו היא תשיג ניצחון ליגה ראשון העונה.

"לא שיחקתי הרבה זמן ולכן אני לא בכושר הכי טוב שלי. למרות זאת, אני אשתפר בקרוב. כרגע אני ב-70 אחוז מהיכולת שלי", אמר דמארי, שאת ההכנה לעונה הנוכחית עשה עם הפועל תל אביב, "בווינר נוישטאט לא עמדנו בציפיות, הנקודה שם היא לא מה שרצינו. כמובן שהייתי שמח שהצלחתי להבקיע, אבל לא הייתי מרוצה מהתוצאה. היינו צריכים לנצח, היו לנו כמה הזדמנויות לעשות את זה. עכשיו אנחנו רוצים לנצח בגראץ".

באוסטריה קיימת ציפיה גדולה מדמארי, ותקווה שהוא ימשיך להראות ניצוצות אחרי בכורה מרשימה. בתקשורת המקומית מציינים שהחלוץ הישראלי צריך לשפר את משחק הראש שלו ולהיות קצת יותר אגרסיבי, המאמן גראלד באומגרטנר גם אמר ש"מה שחסר לעומר כרגע זה כושר ל-90 דקות", אבל בסך הכול במועדון מאוד מרוצים ממנו.

דמארי הוסיף וסיפר לתקשורת המקומית: "אוסטריה הייתה הקבוצה שרצתה אותי ב-100 אחוז. אני חושב שזה מקום טוב בשבילי. זו קבוצה עם אוהדים נהדרים, יש לה שם גדול והיא משחקת בכל שנה במפעלים האירופאים. בנוסף, הליגה האוסטרית מייצאת שחקנים לגרמניה ולשאר אירופה בצורה קבועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully