וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "אני? עוזר מאמן מכבי תל אביב? לא הפסקתי לצחוק"

אקס הצהובים מספר את האמת על השמועות שפורסמו, לפיהן ימונה לעוזרו של גיא גודס: "תמיד ההמצאות הכי גדולות באו מישראל"

שארונס יאסיקביצ'יוס שאראס חוגג זכיה ביורוליג רויטרס. רויטרס
"לא הפסקתי לצחוק". שאראס כשחקן מכבי תל אביב/רויטרס

שבועות בודדים מאז תלה את הנעליים ופרש מכדורסל בגיל 38, שאראס מתרגל לחיים החדשים. הרכז האגדי מונה לעוזרו של מאמן ז'לגיריס גינטראס קרפיקאס, והחל לעבוד במרץ לקראת העונה שבפתח. בראיון שפורסם היום (חמישי) בליטא שאראס מדבר באריכות על תפקידו החדש, על ההצעות שהוגשו לו וגם צוחק על השמועות שקשרו אותו למכבי תל אביב.

"היו כל מיני שמועות וכל מיני דיווחים עד כדי כך שכבר קשה לי לזכור את כולם, אבל תמיד השמועות הכי טובות הגיעו מישראל", סיפר שאראס. "בקיץ האחרון כתבו שאני עומד להיות עוזר מאמן במכבי תל אביב. תוך דקות זרמו אליי עשרות שיחות מאנשים שבירכו אותי על המינוי החדש. לא הפסקתי לצחוק. פעם דברים כאלה היו מפריעים לי, אבל כשאתה מתבגר אתה מפסיק להקדיש לזה תשומת לב".

עוד שאראס מספר מהן בדיוק ההצעות שהונחו לפניו בקיץ האחרון, לפני שהודיע על פרישה מכדורסל. "היו לי כמה הזדמנויות להיות מאמן ראשי. היו הצעות, אבל לא מקבוצות יורוליג. הצעה אחרת הייתה להיות עוזר מאמן בז'לגיריס. זה כל מה שהיה. אם הייתי מחכה עוד קצת, אני מניח שהיו לי עוד הצעות טובות. אבל העדפתי לקחת את התפקיד בז'לגיריס".

שאראס חושף כי לפני שנתיים הוצעה לו משרת המאמן הראשי בפנאתינייקוס, מיד לאחר עזיבתו של ז'ליקו אוברדוביץ'. "הם לא נתנו לי זמן לחשוב, הם דרשו ממני תשובה מיידית. הייתי במחנה אימונים ביוסטון, לא יכולתי פשוט לזרוק הכל בשנייה אחת. האופציה הייתה קיימת, אבל אני חושב שהחלטתי נכון. לא טעיתי".

מאמן פנרבחצ'ה אוקר ז'ליקו אוברדוביץ' מודה לאוהדי פנאתינייקוס. GettyImages
כמעט החליף אותו כמאמן ראשי. אוברדוביץ'/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שאראס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully