וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי יכולה להיראות פגיעה, אבל נהיה מספיק חזקים"

13.8.2014 / 6:43

עוד תצוגה חלשה למכבי תל אביב: "אנחנו לא שונים מהמדינה, קשה להתנתק". בן הרוש: "לא חושב שיש משהו חלוד בקבוצה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא מצליחה להרים את עצמה, ואחרי ההדחה מול מאריבור במוקדמות ליגת האלופות, הוכיח אמש (שלישי) המשחק הראשון של הקבוצה בגביע הטוטו בנתניה (0:0) שמשהו מהותי חורק במכונה. בקבוצה לא רוצים לייצר תירוצים לשחקנים, אבל קיימת הבנה גדולה לסיטואציה בה מצוי הכדורגל הישראלי כמו למעשה המדינה כולה. "אנחנו לא שונים מהמדינה", אמר גורם בקבוצה. "כל מה שעבר על ישראל בחודש האחרון השפיע על האזרחים והשפיע על השחקנים. המלחמה, הטילים, המשחקים באירופה מחוץ לישראל. הכל התערבב וכנראה שקשה לנו עדיין להתנתק מכל מה שעברנו".

מכבי תל אביב סיימה ב-0:0 עם מכבי נתניה בגביע הטוטו

אוסקר גרסיה: "שיחקנו עם כמה צעירים והיה משחק טוב"

עמרי קנדה שחקן מכבי נתניה (שמאל) מול עמרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש סגל חדש ואנחנו מתגבשים לאט לאט". עומרי בן הרוש/ברני ארדוב

בקבוצה מוטרדים מהיכולת של השחקנים לשדרג את היכולת שלהם לקראת המפגשים מול אסטרס טריפוליס בפלייאוף העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית. בלם הקבוצה עמרי בן הרוש אמר בסיום המשחק: "כל משחק חשוב לנו. רצינו היום להריץ עוד קצת את הקבוצה. אני לא חושב שיש משהו חלוד במכבי תל אביב. אני חושב שאנחנו צריכים לחזור למסלול שהיינו בו בעונה שעברה. יש מאמן חדש להרבה שחקנים. יש סגל חדש ואנחנו מתגבשים לאט לאט. מכבי יכולה להיראות פגיעה לאנשים מסויימים, אבל אני משוכנע שאנחנו נהיה מספיק חזקים ואת זה יראו בהמשך".

מספר שחקנים צעירים זכו למלים טובות אחרי המשחק אמש, ובראשם דור פרץ שידע רק שלוש שעות לפני המשחק שהוא פותח בהרכב והציג יכולת טובה מאוד. גאל מרגוליס שהיה אמור לפתוח בהרכב חטף וירוס ולא היה לבסוף בסגל. גם ראדה פריצה סבל מוירוס דומה לפני מספר ימים ובקבוצה מספרים שמי שסובל בצורה הקשה ביותר מהוירוס הוא גונסאלו גרסיה, שעדיין משתייך לשורות מכבי תל אביב ומתאמן לצד שחקני הקבוצה. גרסיה נזקק לטיפול רפואי משמעותי אחרי שלקה באותו חיידק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully