וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אבוחצירא חיכה חודשים למחנה. זה חוסר מזל"

11.8.2014 / 10:46

החלוץ נפצע מול נצרת עילית וייעדר כחודש וחצי. עמאשה עשוי לפתוח מול עכו. הערכה: דגני יסכים להצעת הפשרה של המועדון

צילום: קובי אליהו עריכה: ניב פוקס

בווידיאו: תקציר ה-0:5 של מכבי חיפה על נצרת עילית

"אבוחצירא סובל מחוסר מזל. הוא חיכה חודשים לרגע שבו הוא יוכל לצאת למחנה, עשה הכנה טובה ועכשיו הגיעה פציעה ששוב תעכב את ההכנות. גם ככה התחרות לא פשוטה, אבל מדובר בשחקן שמקבל הכול באהבה. הוא ייצא מזה וכשישוב ייאבק שוב על על חולצת ההרכב". כך אמרו אתמול (ראשון) במכבי חיפה בעקבות הפציעה של החלוץ שמעון אבוחצירא, שהתברר כי סובל מקרע במיניסקוס בעקבותיו ייעדר כחודש וחצי.

אבוחצירא, שמתחרה על עמדה אחת עם אלון תורג'מן, שכרגע זוכה לקרדיט הרחב ביותר מהמאמן, ו-ויאם עמאשה, סבל גם בעונה שעברה מבעיה רפואית, שהשביתה אותו לתקופה ממשוכת. הוא סיים את העונה עם שער אחד בלבד ולפי המחנה היה נראה שיחזור מהר לעניינים. שחקן אחר שנפצע אתמול הוא תורג'מן, שסובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי. בגלל הפציעות של השניים, עמאשה עשוי לפתוח מול הפועל עכו בגביע הטוטו. רובן ראיוס לא שותף אתמול בגלל פציעה בגב ויחזור בהדרגה.

מכבי חיפה הביסה 0:5 את נצרת עילית במשחק הכנה

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד עיכוב בקאמבק. אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

למרות שלא כבש אתמול, בחיפה מאוד מרוצים ממוחמדו אידריסו, שנמצא בכושר מצוין ואתמול התבקש על ידי סטנוייביץ' להתרכז יותר בעבודה ברחבה ולא לרדת לעתים תכופות כדי לחלץ כדורים במרכז השדה. אלעד גבאי שיחק אתמול ונראה כי עתידו תלוי בעסקת אוראל דגני. אם מגן הפועל תל אביב יסכים לפשרה שהציעה חיפה, גבאי יוכל לעזוב מיידית. כפי שפורסם אתמול, חיפה הציעה פשרה בעניינו של דגני וצפויה לשלם לו סכום שנע בין חוזהו בהפועל תל אביב (אחרי קיצוץ) לחוזהו המקורי במועדון. המאמן מרוצה גם ממוחמד כליבאת ועאיד חבשי, שיישארו במועדון.

החלוץ שון וייסמן צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה ועל פי מקורביו, הצדדים קרובים לסיכום. וייסמן שנכנס אתמול במחצית, הפגין יכולת טובה ורוצה להישאר במועדון, אם כי לא בטוח שלאור עומס החלוצים בסגל סטנוייביץ' יאפשר זאת וייתכן שהמאמן יעדיף להשאיר אותו בקבוצת הנוער. חיפה העבירה אתמול בהשאלה שני שחקנים להפועל בני לוד. מדובר במגן השמאלי אחמד שעבאן (בעונה שעברה בנצרת עילית) ובבלם שריח אכראם, שימשיך עונה נוספת בקבוצה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully