וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמאלן הוצג בברצלונה: "אשתפר כאן ככדורגלן"

הבלם חתם על חוזה לחמש שנים והפך לרכש ה-6 של הקטאלנים הקיץ. וגם: מה ארסנל מימנה בזכות העסקאות עם ברצלונה?

הבלם הבלגי תומאס ורמאלן חתם היום (ראשון) רשמית על חוזה בברצלונה לחמש שנים והפך לרכש השישי של הקטאלנים תחת לואיס אנריקה, מאמן הקבוצה החדש. ורמאלן, שנרכש מארסנל תמורת 19 מיליון יורו, מצטרף למארק אנדרה טר סטגן, קלאודיו בראבו, איבן רקיטיץ', לואיס סוארס וז'רמי מתיו, שהגיעו הקיץ לקאמפ נואו כחלק מתהליך הבנייה מחדש של המועדון. לאחר החתימה על החוזה לצד נשיא המועדון, ג'וזפ מריה ברתומאו, ורמאלן הגיע לחדר ההלבשה של הקבוצה ולאחר מכן יצא להצטלם על כר הדשא עם החולצה החדשה שלו, מספר 23.

ורמאלן אמר לתקשורת: "זה חלום לשחק עבור המועדון הזה. זה אתגר גדול עבורי, אבל אני מחכה לשחק עם השחקנים הטובים בעולם ולהתאמן לצדם כל יום. אני חושב שאשתפר ככדורגלן כאן ואתרגל לקבוצה. ההחלטה הייתה קלה להגיע לכאן".

הבלגי הוסיף: "העונה הקודמת הייתה קצת קשה ונפצעתי לא מעט, אבל זה חלק מהקריירה. אני מקווה שעכשיו אהיה חזק יותר ואשחק יותר. דיברתי עם לואיס אנריקה בטלפון. מן הסתם, כשאתה מגיע למועדון גדול כמו ברצלונה, אתה אף פעם לא יכול לדעת אם תשחק או לא, אתה חייב להראות את היכולות שלך. מחר אדבר שוב עם המאמן".

ורמאלן החל את הקריירה באייאקס ב-2003. הוא שיחק במדי הקבוצה ההולנדית עד 2009, למעט עונה אחת, בה הושאל לוואלויק. לאחר מכן, נמכר ורמאלן לארסנל תמורת 12 מיליון יורו. הוא הופיע בדיוק 150 פעמים במדי התותחנים בחמש העונות האחרונות, כבש 15 שערים ובעונה שעברה זכה עם הקבוצה בגביע. בנבחרת בלגיה יש לו 47 הופעות.

אגב, ורמאלן הפך לשחקן השמיני (!) שעושה את המעבר מארסנל לברצלונה בעשרים השנה האחרונות. קדמו לו מארק אוברמרס, עמנואל פטי, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, תיירי הנרי, אלכסנדר חלב, ססק פברגאס ואלכס סונג. בתקשורת בממלכה חישבו כי בסך הכל גרפו התותחנים כ-168 מיליון יורו מהעסקאות הנ"ל, שמימנו כ-35%, לא פחות ולא יותר, מהבנייה והתחזוק השוטף של אצטדיון האמירוית, אצטדיונה הביתי של ארסנל בשנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורמאלן וברתומאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully