וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה פשרה בעניין דגני. כליבאת נשאר

10.8.2014 / 11:49

המועדון יהיה מוכן לממן חלק מההפרש בין שכרו בהפועל תל אביב לחוזה המקורי. המנודים מגישים תביעה. פיליאבסקי עבר ללוגנסק. 19:00: משחק הכנה מול הפועל נצרת עילית בכפר גלים

אוראל דגני הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
מתקרב לחזרה לכרמל. דגני/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ומכבי חיפה ישובו הבוקר (ראשון) לנהל שיחות בנוגע למעברו של אוראל דגני לירוקים. המגן, שעל האפשרות שיחזור בקיץ למכבי חיפה בעקבות הקשיים הכלכליים בהפועל תל אביב פורסם בוואלה! ספורט, מעדיף להישאר אצל האדומים, אך הלחץ שמופעל עליו בימים האחרונים אמור להשפיע ולהוביל לעסקה. בחיפה מתכוונים להציע לשחקן פשרה, לפיה הוא ירוויח סכום גבוה מזה שהרוויח בהפועל תל אביב, מה שאמור לסלול את דרכו של דגני לכרמל. כזכור, השחקן דורש סכום זהה לזה שהרוויח במכבי חיפה, לאחר שהוא הסכים לקצץ כדי לעבור לפני שנה להפועל תל אביב.

הבלם סארי פלאח קיבל מהפועל תל אביב הצעה לשלוש שנים תמורת כ-110 אלף דולר לעונה, חוזה נמוך בהשוואה לזה שהציעו לו הירוקים בקיץ (170 אלף). ההצעה הזו נתקלה בסירוב מצד פלאח, בשל העובדה שהבלם האמין שיקבל חוזה טוב יותר בבלגיה. על פי ההסכם המתגבש, חיפה תמכור 50 אחוז בלבד מכרטיסו של פלאח, שיחתום לשלוש שנים בהפועל תל אביב. הירוקים יעבירו גם את שלומי אזולאי בהעברה ללא תמורה והוא יחתום לשלוש שנים. מעברו של עאיד חבשי לא אושר בינתיים וייתכן שהוא יחזור לבסוף לקבוצת הנוער של הירוקים. במקביל, חיפה מנהלת החלוץ חן עזריאל להתרת חוזהו ולשחרורו לצמיתות.

אם חיפה תשתחרר מהחוזה של עזריאל ותסגור את העסקה מול הפועל תל אביב, היא תישאר עם אביחי ידין ואלעד גבאי, שיחפש קבוצה אחרת. הפועל באר שבע כבר התעניינה בשחקן בעבר, וייתכן שגם הפועל תל אביב תיכנס לתמונה בהמשך.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לבנות את הסגל. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' החליט להשאיר בשלב זה את הקשר מוחמד כליבאת בקבוצה: "כליבאת לא הולך לשום מקום. המאמן בונה עליו כשחקן מחליף וכרגע לא מתכוון לשחרר אותו", אמר הבוקר גורם במועדון. סטנוייביץ' טרם מצא קשר זר, שיצטרף לקובי מויאל במרכז השדה. חבדאר יאנקוב, קשר בולגרי בן 30 ששיחק בשנתיים האחרונות בסלביה סופיה, הוצע לקבוצה. אם פרטיזן בלגרד תסכים לשחרר את ניקולה דרינצ'יץ' בחינם, חיפה תרצה לקלוט אותו.

הקבוצה התעניינה לאחרונה בקשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת, ג'ונתן וילה, שהיה מוכן להגיע לישראל, אך סטנוייביץ' השהה את התשובה שלו לגביו והשחקן חתם בינתיים באוביידו. אנדריי פיליאבסקי הצטרף לזוריה לוגנסק האוקראינית, שבמדיה הוא חתם לשלוש שנים. השבוע אמור להיות מאושר סופית מעברו של איציק כהן לבני סכנין, לאחר שאסמעיל ריאן כבר ביצע מעבר דומה.

הערב (19:00, כפר גלים) תארח הקבוצה את הפועל נצרת עילית למשחק אימון. סטנוייביץ' מתלבט לגבי מרכז השדה בלבד ושניים מבין קובי מויאל, רובן ראיוס, גוסטבו בוקולי וג'אבר עטאא יפתחו בהרכב. הקבוצה תקיים השבוע אימון מיוחד ופתוח לקהל באצטדיונה החדש סמי עופר.

בנושא אחר: ארגון שחקני הכדורגל החליט היום להגיש באמצעות עו"ד שי אליאס תביעות בוררות בשם שחקני הקבוצה שאינם מתאמנים עם הסגל ולא קיבלו שכרם מהקבוצה. התביעות תהיינה בשני מישורים. הראשונה – תביעה כספית ושחרור מהקבוצה, השנייה- תביעה כספית ודרישה להחזרה לסגל הקבוצה. בארגון של אריה אלטר אמרו היום: "הופתענו לרעה כי מועדון מכובד כמכבי חיפה קיבל החלטה פוגענית, ולא משלם, לשחקנים אשר הינם תחת הסכם את שכרם במשך חודשיים רצופים ואף מונע מהם את הזכות להתאמן עם סגל הקבוצה בניגוד לכל דין. הדברים חמורים מאוד שכן נגרם לשחקנים נזק מקצועי בלתי הפיך. אנו חושבים שהתנהלות כזו לא יכולה להתקיים בשום עסק אחר".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully