וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי: "הקריאות של אוהדי ארסנל נגדי מטופשות"

הקשר המושמץ של סיטי תקף את אוהדי האקסית לפני מגן הקהילה ופרש מהמדים הלאומיים: "הנבחרת לא משמחת אותי"

סמיר נאסרי יפתח היום את עונת 2014/15 עם מנצ'סטר סיטי במשחק מגן הקהילה מול ארסנל (17:00, ספורט 1), ויתעמת פעם נוספת מול אוהדי קבוצתו לשעבר, שמקפידים לשרוק לו בוז ולקלל אותו באדיקות מאז שנטש אותם לטובת הכסף הגדול של הסיטיזנס לפני שלוש שנים.

סמיר נאסרי, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
דואג רק לעצמו. סמיר נאסרי/רויטרס

כשנשאל לקראת המשחק על קבלת הפנים הקבועה מאוהדי התותחנים, שצפויה לחזור על עצמה גם היום באיצטדיון וומבלי, השיב נאסרי: "הקריאות שלהם לא משפיעות עליי על המגרש, ואני חושב שהן פשוט מטופשות. אני לא אוהד ארסנל ואני לא מלונדון. למען האמת, אנחנו השחקנים מחפשים את מה שהכי טוב לנו ולקריירות שלנו. מנצ'סטר סיטי הייתה אז הבחירה הכי טובה בשבילי, ומאז זכיתי בתארים ואני מאושר, יש לי הכול ויש לי חיים טובים יותר".

"אם אוהדי ארסנל לא מצליחים להתגבר על זה, אז זה חבל", הוסיף נאסרי. "הם עושים את מה שהם צריכים לעשות, אוהבים את המועדון שלהם, ואולי הם ראו את המעבר שלי בתור בגידה, אבל זה לא מה שקרה. אני לא כזה. פשוט עשיתי את מה שהיה טוב בשבילי, כמו מה שבקארי סאניה, עמנודאל אדבאיור וקולו טורה עשו".

לגבי הסיכויים של התכולים לשמור על תואר האליפות אמר הקשר הצרפתי: "אני חושב שצ'לסי תהיה האיום העיקרי עלינו. מבחינתי, לארסנל עדיין יש חולשה בקישור האחורי ובמרכז ההגנה. הרכש של צ'לסי ממש הרשים אותי, ססק פברגאס הוא מחליף נהדר ללמפארד, ואני יודע את זה מהתקופה שלנו ביחד בארסנל. הייתה להם חולשה מקדימה, אז הם הביאו את דייגו קוסטה, הם איבדו את אשלי קול והביאו את פיליפה לואיז".

"ליברפול הביאה הרבה שחקנים אבל הם גם איבדו את לואיס סוארס וקשה מאוד להחליף שחקן כזה", המשיך נאסרי לנתח. "בארסנל, לאלכסיס סאנצ'ס יש איכות, אבל הפרמיירליג היא לא הלה ליגה. היא ממש, ממש קשה. ראינו את זה עם מסוט אוזיל בשנה שעברה, כשציפינו ממנו להרבה והוא היה נהדר בתחילת העונה, אבל הוא גילה שבזמן שכל שאר הליגות יוצאות לפגרה בדצמבר, באנגליה ממשיכים לשחק. לדעתי שחקני רכש צריכים שנה שכדי להסתגל לכך. זה קרה גם לנו עם סטבן יובטיץ', שהתקשה אשתקד ונראה נפלאה בקדם העונה. השחקן היחיד שהגיע מחו"ל והשפיע מיידית בשנתו הראשונה היה סרחיו אגוארו".

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. Julian Finney, GettyImages
"כל עוד הוא מאמן את הנבחרת אין לי סיכוי לקבל זימון". דידייה דשאן/GettyImages, Julian Finney

בנוסף אישר נאסרי באופן רשמי את פרישתו מנבחרת צרפת, בעקבות הסכסוך המתוקשר בינו לבין דידייה דשאן, שהותיר אותו מחוץ לסגל הטריקולור במונדיאל, שהחריף אחרי שהמאמן הלאומי תבע את חברתו של נאסרי באשמת השמצה פומבית. "בואו נודה על האמת, כל עוד הוא מאמן את הנבחרת אין לי סיכוי לקבל זימון לאור מה שקרה. אני אהיה בן 29 ביורו 2016 בצרפת, אבל הנבחרת לא משמחת אותי. בכל פעם שאני הולך לשם, יש עוד צרות. אני עומד בפני האשמות, והמשפחה שלי סובלת. אני לא רוצה לגרום להם לסבול יותר, אז אני מעדיף לעשות לזה סוף ולהתרכז בקריירה שלי בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully