וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן איינבינדר ייעדר כחודשיים

9.8.2014 / 23:35

הקשר שנפצע נגד מאריבור סובל משבר באחת מעצמות כף הרגל. שחקנים לקראת אסטרס: "יהיה קשה מאוד בלי בלומפילד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר מכבי תל אביב, דן איינבינדר, ייעדר מהמגרשים כחודשיים. הקשר האחורי של מכבי תל אביב סדק את עצם המסרק בכף רגלו במשחק מול מאריבור ביום שלישי שעבר, ועל פי האבחנה של הצוות הרפואי במכבי תל אביב, הוא יוכל לחזור רק בעוד כחודשיים. איינבינדר נצטווה למנוחה מלאה של שלושה שבועות ולאחר מכן ייבדק שוב. אם יתגלה שהשבר התאחה, הוא יוכל להתחיל בהליך של שיקום ופיזיותרפיה שאמור להימשך כחודש.

מהאימון הערב נעדרו גם קרלוס גרסיה וחואן פאבלו, שקיבלו אישור להמריא לספרד לביקור אצל משפחותיהם. גרסיה גם כך סוחב פציעה מהמשחק מול מאריבור וחואן פאבלו היה זקוק לניקוי הראש אחרי ההופעה הלא טובה שלו במשחק בקפריסין. השניים המריאו ביום שישי, אחרי שהתברר שהמשחק נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו שוב נדחה. גל אלברמן שסוחב פציעה בשריר עוד מהמשחק הראשון מול הסלובנים, המשיך גם היום באימון קל לקראת החזרה לתפקוד רגיל.

שחקני מכבי תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את ההגרלה שסידרה להם מפגש כפול עם אסטרס טריפוליס היוונית בפלייאוף הליגה האירופית. מצד אחד מדברים השחקנים על יריבה שאפשר לעבור, מצד שני מזכירים כי היא גברה על מיינץ בסיבוב הקודם. בכל מקרה, מדגישים כולם את הצורך להחזיר את משחקי הבית לבלומפילד. "יהיה קשה מאוד לשחק בלי הבית שלנו", אמר אחד השחקנים. "אי אפשר אפילו להסביר כמה חסרים לנו האוהדים בבלומפילד".

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יפתח את העונה. איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully