וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה לעומר דמארי באוסטריה וינה

החלוץ כבש ב-2:2 של קבוצתו החדשה מול נוישטאט במשחקו הראשון שם. טל בן חיים השלים 90 דקות ב-1:1 של צ'רלטון

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. הטוויטר של אוסטריה וינה, אתר רשמי
כבש בבכורה. דמארי/אתר רשמי, הטוויטר של אוסטריה וינה

עומר דמארי רשם את הופעת הבכורה שלו היום (שבת) במדי אוסטריה וינה. החלוץ הישראלי בן ה-25, שעבר לאחרונה מהפועל תל אביב, כבש כבר אחרי תשע דקות במהלך אישי מצוין אחרי טעות בהגנה. גם שערו של דמארי לא עזר לאוסטריה וינה, שסיימה ב-2:2 מול נוישטאט החלשה במחזור הרביעי. אוסטריה וינה נמצאת במקום השמיני עם שלוש נקודות בלבד, נוישטאט עם נקודה ראשונה העונה. דמארי השלים 90 דקות.

צ'רלטון אתלטיק פתחה היום את עונת 2014/15 בצ'מפיונשיפ, וכך גם הבלם הישראלי טל בן חיים שפתח את הפרק העשירי בקריירה שלו. הקבוצה ממזרח לונדון סיימה ב-1:1 מול ברנטפורד במשחק הראשון של העונה.

צ'רלטון עלתה ליתרון בדקה ה-63 בזכות שער של איגור וטוקלה לאחר בישול של ג'וני ג'קסון. ברנטפורד המקומית הצליחה לאזן בדקה ה-84 לאחר מסירת עומק של אלן מק'ורמק. זה הגיע לטומי סמית' שבעט כדור שפגע בטל בן חיים, שינה כיוון וחדר פנימה בדרך ל-1:1. בן חיים השלים 90 דקות.

** סנטיאהו סלליך פתח בהרכב מאריבור, שהגיעה במצב רוח מצוין אחרי ה-2:2 מול מכבי תל אביב ששלח אותה לשלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. האלופה הסלובנית ניצחה 1:2 את גוריצה, כשמרכוס טבארס (36) ודמיאן בוהאר (40) מבטלים שער יתרון מוקדם ומפתיע של היריבה סטפן מקינוואה (13). מאריבור שמרה על מאזן מושלם בליגה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, סלליך הוחלף בדקה ה-81 ובישל את השער השני.

** אבי ריקן נכנס בדקה ה-73 והיה שותף לתבוסה של פ.צ. ציריך, 4:1 מול פ.צ. באזל של פאולו סוזה. בעקבות ההפסד, נהרס המאזן המושלם של ציריך והיא עם ארבעה ניצחונות והפסד אחד, בעוד באזל נותרה מושלמת בליגה עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים. באזל עם 12 נקודות בקופה.

** ניסו קפילוטו נכנס בדקה ה-42 כמחליף ב-2:2 של סט. גאלן נגד אראו בליגה השוויצרית. הקבוצה של הבלם הישראלי נמצאת במקום החמישי עם חמש נקודות לאחר ארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully