וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: פטרולול וקלאב ברוז' עלו, תמוז כבש

צפו: חלוץ הקבוצה הרומנית המשיך ביכולת הטובה שלו וכבש את הרביעי ב-1:4 על פלזן בדרך לפלייאוף. 29 דקות לרפאלוב

צפו בשער של טוטו תמוז (מ-3:35 דקות)

סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ננעל הערב (חמישי), כשבמוקד העניין הישראלי עמדו שני השגרירים, טוטו תמוז וליאור רפאלוב. פטרולול של תמוז העפילה לשלב הפלייאוף אחרי שהשלימה ניצחון כפול 1:4 על ויקטוריה פלזן בצ'כיה והשלימה 2:5 בסיכום שני המשחקים. תמוז אף התכבד לכבוש את השער הרביעי והאחרון במשחק.

אחרי שלפני ארבעה ימים בלבד הבקיע צמוד צמד בליגה ברומניה מול בוטושאני, הוסיף לעצמו החלוץ הישראלי שערים גם במסגרת האירופית. כבר בדקה העשירית הוא הספיק לספוג כרטיס צהוב, ובהמשך פטרולול השתלטה על המשחק עם שערים של פיליפה טשיירה (20) ואדריאן מוטו (38) שכבש בעצמו שער מדהים אחרי שדהר מחצי מגרש והניף את הרגל כדי לשלוח פצצה מ-25 מטר. וצ'לאר פילאר אמנם צימק (40), אבל פאבלו דה לוקאס (43) ותמוז השלימו (69) את העבודה בדרך לפלייאוף.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
נמצא במומנטום אישי מצוין. טוטו תמוז/GettyImages

גם קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב מתקרבת לשלב הבתים אחרי שהשלימה גם היא ניצחון כפול - 0:2 על ברונדבי בדנמרק שסגר 0:5 בסיכום שני המשחקים. ניקולס קסטיו (38) ופרננדו (45) הבקיעו את השערים לבלגים. רפאלוב עלה מהספסל בדקה ה-61.

אסטרס היוונית העפילה על חשבונה של מיינץ לפלייאוף בזכות ניצחון דרמטי 1:3 בבית מול היריבה הגרמנית. בסיכום שני המשחקים התוצאה עמדה על 2:3 לזכות היוונים שחגגו שער של פאבלו מאסה בדקה ה-86. ליון העפילה לפלייאוף עם 1:2 על מלאדה בולסלב ו-2:6 בסיכום שני המשחקים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אלכסנדר לקאזט (58) הבקיע לצרפתים, פלוריאן מילה איזן בפנדל (71), וקלינטון נייה המחליף החזיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully