וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: האם אושרי רואש יושעה?

6.8.2014 / 10:11

בצוות המקצועי מעוניינים להשעות את הבלם, אך כץ עשוי להטיל וטו. "קשה לראות אותם יוצאים לדרך חדשה", העריך גורם

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"יש תחושה שלא יהיה מנוס מעזיבה של אושרי גם ואולי בעיקר לטובתו". אושרי רואש/ברני ארדוב

בצוות המקצועי של הפועל חיפה מתכוונים להשעות את הקפטן אושרי רואש בשל העובדה שאתמול (שלישי) הבלם הוצא מהאימון לאחר שלא נענה לדרישותיהם. אלא שבמועדון מעריכים שייתכן והבעלים יואב כץ יטרפד מהלך שכזה. הבעלים כבר הבהיר שהוא לא דוגל בהשעיות, אלא ששכעת נראה שבצוות המקצועי יתעקשו על כך.

הבעיות מול רואש החלו לאחר שהבלם סירב להיכנס כמחליף במשחק אימון ואתמול נרשם שיא חדש כשראובן עטר ביקש מעוזרו אייל טרטצקי וממאמן הכושר ליאור קפלן לבקש מרואש ליישר קו בחימום עם יתר השחקנים. רואש ענה: "שהוא יגיד לי בעצמו", מה שגרם להוצאתו מהאימון. בחיפה מודאגים מהנתק ונראה שיהיה קשה לגשר עליו. "קשה לראות את ראובן ואושרי יוצאים מהמשבר הזה לדרך חדשה", אמר גורם בקבוצה. "יש תחושה שלא יהיה מנוס מעזיבה של אושרי גם ואולי בעיקר לטובתו".

בינתיים גם עאהד עזאם שנמצא עם הנבחרת הצעירה מחכה לתשובות בעניינו כשהמשא ומתן מתנהל מולו על השדרוג אותו הוא מבקש. בקבוצה התייחסו גם לאמירות של כץ בנוגע לאפשרות שיעזוב, ואמרו: "ההערכה שלנו שיואב יישאר. יואב רוצה עזרה נוספת מהעירייה וגם מתנהלות שיחות בעניין. אנחנו מאמינים שהכול יבוא על מקומו בסוף".

ראובן עטר והסמנכ"ל רון פלדהיים נפגשו היום עם גורמים בעיריית חיפה, לבקשת המאמן. בפגישה הוחלט שיישלח צוות מטעם העירייה לבחון כיצד ניתן להוזיל עלויות במתחם האימונים בקרית חיים. בעירייה הציעו לנסות ולהביא עוד קבוצות ילדים, ממועדונים שונים, להתאמן בקרית חיים כדי להוזיל עבור המועדון עלויות. "עצוב שמאמן צריך להתעסק בנושא עלויות מתחם אימונים", אמר גורם בעירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully