וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'רון מימון חתם לעונה אחת

6.8.2014 / 9:05

הפורוורד האמריקאי (23, 2.03), בוגר מכללת טנסי, מצטרף, יהיה הזר הרביעי וישלים את הסגל של עודד קטש. צפו בביצועיו

ג'רון מימון, שחקן מכללת טנסי. AP
עוד צעד מעניין של קטש. מימון/AP

הפועל תל אביב השלימה את הסגל שלה לקראת העונה הבאה כשהזר הרביעי שהצטרף לקבוצה הוא הפורוורד האמריקאי ג'רון מימון שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. מימון היה מבוקש במספר קבוצות באירופה במהלך הפגרה, אך העדיף להצטרף לקבוצה של עודד קטש, גיא קפלן ועידן אבשלום שמציגה ארסנל של זרים מעניינים מאוד. מימון ינחת בשבועות הקרובים בארץ ויצטרף לאימוני הקבוצה שיחלו לקראת סוף אוגוסט.

מימון (23, 2.03), יליד מדיסון וויסקונסין, שיחק תשעה משחקים במרקט בעונת 2009/10 לפני שעבר לטנסי לעונת 2010/11. בעונתו השנייה במכללה רשם 12.6 נקודות ו-8.1 ריבאונדים, נבחר לשחקן המשתפר של קונפרנס ה-SEC ולחמישייה השנייה של הקונפרנס. בקיץ שלאחר מכן עבר טיפול ארתוסקופי בקרסול שמאל, אלא שאז נפצע בברך במהלך השיקום בנובמבר ולא שיחק במהלך כל העונה. הוא חזר לעונה האחרונה ורשם 9.7 נקודות ו-8.1 ריבאונדים בממוצע בעוד טנסי עוצרת רק בשלב הסוויט 16 של טורניר המכללות.

מימון הוא כאמור השחקן שסוגר את הסגל של עודד קטש שכולל את הזרים ריון בראון, דוראנד סקוט ויינסי גייטס שהגיע עם המאמן מהפועל אילת. רביב לימונד, מתן נאור, יהונתן שולדבראנד, גולן גוט ורום גפן ממשיכים עונה נוספת עם הקבוצה, כשיחזקאל סקוורר הצטרף מהפועל חולון, ווילי וורקמן מגליל עליון שבלאומית ויונתן מור מהאקדמיה של איגוד הכדורסל.

עדכון ראשון: 5/8 21:35

הכירו את ג'רון מימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully