וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו ימונה לעוזר בקליבלנד, ספאחיה עוזר מאמן אטלנטה

דיווח בארה"ב: מאמן מילווקי בעונה החולפת יחבור לצוות של בלאט. מאמן מכבי תל אביב בעבר יסייע לבודנהולזר בהוקס

מאמן מילווקי באקס לארי דרו. AP
יד ימינו של בלאט. לארי דרו/AP

לא רק סגל השחקנים של דיוויד בלאט מתמלא בשמות מוכרים, אלא גם צוות המאמנים. על פי דיווחים בארה"ב ובכלי התקשורת בקליבלנד, מאמן מילווקי בעונה החולפת לארי דרו ימונה לעוזר מאמן בכיר בקאבס. דרו בן ה-56 יפעל במקביל לטיירון לו, שמונה קודם לכן לעוזר מאמן בכיר תחת בלאט. על פי דיווחים, דרו העדיף את משרת עוזר המאמן בקאבס על פני משרה דומה שהוצעה על ידי דוק ריברס, מאמן לוס אנג'לס קליפרס.

בקאבס מקווים כי דרו, שאימן בעבר גם את אטלנטה במשך שלוש עונות, ישלים את בלאט ולו, להם אין נסיון כמאמנים ראשיים ב-NBA. דרו פוטר ממילווקי באופן פתאומי ומעורר מחלוקת לטובת ג'ייסון קיד, שהגיע מברוקלין נטס. בשחקן פעיל בעבר שיחק בדטרויט, סקרמנטו, לוס אנג'לס לייקרס ואפילו פזארו האיטלקית. את דרכו מאחורי הקווים החל בשנת 1992, כעוזר מאמן הלייקרס. הוא אף שימש כעוזר בדטרויט, וושינגטון, ניו ג'רזי ואטלנטה, לפני שמונה למאמנה הראשי של ההוקס.

אוהדי הקאבס, אגב, ממשיכים לחכות בציפייה רבה לאישור הרשמי בנוגע לטרייד שינחית את קווין לאב בשורות הקבוצה. אחד מהם, ניק גרוסמן בן ה-16, הגדיל לעשות כשקעקע על גבו את דיוקנם של לברון ג'יימס ולאב, כל אחד בצד אחר. כעבור זמן קצר העלה לאינסטגרם תמונה עם כתובות הקעקע החדשות שמעטרות את גופו, והפך ללהיט. גרוסמן אגב, השאיר לעצמו פתח מילוט, ובחודש הקרוב הוא יוכל להסיר את הקעקוע של לאב, אם המהלך לא ייצא לפועל.

השמועות ברחבי ה-NBA על האפשרות שקווין לאב יחבור ללברון ג'יימס בקליבלנד הלכו והתגברו השבוע, וב-ESPN אף דיווחו ש-"הטרייד הוא כבר לא שאלה של 'אם', אלא של 'מתי'", אבל בימים האחרונים קיבלנו את הסימן הברור ביותר לכך שעסקת הענק אכן עומדת להתממש, כשהבעלים של מינסוטה, גלן טיילור, הודה שכוכב הטימברוולבס צפוי לעזוב בטרייד, שיושלם ככל הנראה ב-23 או ב-24 באוגוסט, כלומר חודש לאחר שהקאבלירס החתימו את אנדרו וויגינס על חוזה הרוקי שלו, שלא מאפשר לו לעבור בטרייד במשך 30 יום.

קעקועים של לברון ג'יימס, קווין לאב, על גבו של אוהד קליבלנד. טוויטר, צילום מסך
הגב החדש של ניק גרוסמן/צילום מסך, טוויטר

* נבן ספאחיה, שאימן את מכבי תל אביב בשנת 2006 והוביל אותה לזכייה באליפות ישראל, מונה לעוזר מאמן אטלנטה ויעבוד לצד המאמן הראשי מייק בודנהולזר. מאז עזב את מכבי תל אביב, ספאחיה אימן בטאו ויטוריה, ולנסיה, פנרבחצ'ה אולקר וציבונה זאגרב. ברבות השנים פיתח קשרים ענפים ב-NBA ונחשב חבר קרוב של ג'נרל מנג'ר סן אנטוניו, אר סי ביופורד.

"נבן הוא אחד המאמנים המוצלחים ביותר באירופה ואנחנו נרגשים לצרף אותו לצוות שלנו", אמר מאמן ההוקס מייק בודנהולזר בעקבות ההחתמה. "כארגון אנחנו רוחשים כבוד רב לכדורסל העולמי ונרוויח הרבה מאוד מנקודת המבט הייחודית והנסיון הרב שספאחיה מביא עמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נוון ספאחיה מאמן פנרבחצ'ה אולקר. רויטרס
מתחיל דרך חדשה מעבר לים. ספאחיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully