וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יגאל אנטבי מונה למנהל מחלקת הנוער

שורת מינויים אצל האדומים: אנטבי חוזר למועדון, פיני בלילי מאמן החלוצים בנוער, אורי כהן שוחרר, הרמוני איקנדה חתם

יגאל אנטבי, שחקן הפועל תל אביב. GettyImages
הסמל נשאר. אנטבי/GettyImages

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על שורה של מינויים חדשים במועדון. יגאל אנטבי, שפרש בסיום העונה שעברה, מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער לאחר פגישה עם המנהל המקצועי איל ברקוביץ'. כמו כן, שחקן העבר של המועדון פיני בלילי מונה למאמן החלוצים של מחלקת הנוער. ברקוביץ' אמר ש"המטרה היא להחזיר כמה שיותר סמלים הביתה ולאפשר לילדים ולנוער להשתמש בניסיון העשיר שיש להם בכדורגל ובהפועל תל אביב".

כמו כן, המגן אורי כהן שוחרר מהקבוצה. עם השחרור של אורי כהן, להפועל תל אביב לא נותר מגן שמאלי טבעי בסגל.

בתוך כך, קפטן הקבוצה גילי ורמוט קרא היום לאוהדים לרכוש מנויים: "לאוהדים יש להם חלק יותר חשוב בסיוע למועדון וזאת על ידי רכישת כמה שיותר מנויים שיאפשרו לנו לבסס את הסגל ולהתחזק. האוהדים של הפועל תמיד עומדים מאחורי הקבוצה, בכל הרגעים ואני בטוח שגם עכשיו הם יתגייסו לטובת המועדון".

פיני בלילי מנג'ר עירוני בת ים. מגד גוזני
"כשהפועל תל אביב קוראת לי אני תמיד מתייצב". בלילי/מגד גוזני

יגאל אנטבי אמר: "אני שמח להישאר במועדון ועל האפשרות שניתנה לי לעבוד עם הדור הצעיר. נפגשתי עם איל ברקוביץ' ואני מאמין שביחד, בתור שחקנים שבאו מהכדורגל הישראלי נוכל לקדם את המחלקה ולגדל שחקנים טובים שיעלו לקבוצה הבוגרת ויידעו מה זה אומר להיות שחקן בהפועל תל אביב".

פיני בלילי התייחס למינוי: "כשהפועל תל אביב קוראת לי אני תמיד מתייצב. ולמרות שכבר החלטתי לקחת פסק זמן מכדורגל, לא הייתה לי התלבטות בכלל, ואחרי שיחה קצרה עם ברקוביץ' ועם יגאל אנטבי החלטתי לסייע ככל הניתן ולעבוד עם החלוצים של הנוער. אני מודה לברקוביץ' על האפשרות לחזור למועדון שאני כל כך אוהב ומזוהה עמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הרמוני איקנדה שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב,
הזר השלישי של האדומים. איקנדה/האתר הרשמי של הפועל תל אביב

עוד בהפועל תל אביב: הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הקשר הניגרי, הרמוני איקנדה. הניגרי בן ה-23, שחתם באמצעות סוכנו משה הר אדיר, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל תל אביב, אני מתאמן כבר כמה זמן עם הקבוצה ואני נהנה לשחק עם השחקנים. יש פה סגל מצוין ואני בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת ושנשחק כדורגל טוב ושמח".

איקנדה שנחשב בעבר לאחד מהכשרונות המבטיחים בניגריה והוחתם על ידי מילאן כשהיה בן 19, נדד מאז בין ספרד, איטליה, הונגריה וישראל. בינואר 2012 הוא הצטרף לבית"ר ירושלים, אבל שוחרר אחרי זמן קצר. בהמשך שיחק בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית ובגוברלה אוזגורוד האוקראינית.

איקנדה יהיה הזר השלישי של הפועל תל אביב אחרי לוקאס סאשה ויורחן קולין. הוא השחקן השביעי שמצטרף לקבוצה אחרי גל מלכה, אביב דדו, עומר פרץ, מתן לזמי, תום אלמדון ושובל גוזלן (השאלה ממכבי חיפה). פיליפ אבו מנה ועדן שרם חזרו מהשאלות.

לפני כמה ימים איקנדה אמר לתקשורת בארצו: "חזרתי לישראל ואני רוצה להראות לכולם מה אני יכול לעשות כשהכדור ברגליים שלי. אני יודע שלא הייתה לי קריירה פנטסטית עד עכשיו, אבל אני עדיין צעיר ואני רוצה להתחיל להיות שחקן משפיע. אני מקווה להתחיל את הדרך הזו בהפועל תל אביב. אני רק מקווה שאוכל למצוא את הקצב שלי בקבוצה ושאוכל לעשות איתה משהו גדול".

עדכון ראשון: 12:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully