וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע גברה 1:2 על בני לוד, ברדה ונאסר כבשו

1.8.2014 / 15:37

משחק אימון: סגנית האלופה ניצחה דקה לפני הסיום, מאור מליקסון: "אנחנו משתפרים". סוויסה לוחץ לשחררו לבית"ר

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הבקיע בפנדל. ברדה/ברני ארדוב

במשחק אימון שנערך היום (שישי) גברה הפועל באר שבע על בני לוד בתוצאה 1:2. סגנית האלופה עלתה ליתרון ראשון משער של אליניב ברדה שכבש מהנקודה הלבנה, זאת לאחר שמאור מליקסון הוכשל ברחבה בדקה ה-20. בהמשך לוד הצליחה להשוות מרגלי מחמוד עבאס ואת שער הניצחון כבש סיראז' נאסר בבעיטה חופשית, דקה לסיום. המשחק נערך באיצטדיון העירוני בלוד ולא התאפשרה כניסת קהל למגרש בשל העובדה שלא ניתן אישור להתקהלות.

באר שבע פתחה בהרכב החזק שלה, עם אוסטין אג'ידה בשער, אופיר דוידזאדה ואביתר אילוז כמגנים וטומיסלב פאיוביץ' וויליאם סוארס כבלמים. בקישור שיחקו גל אראל, רועי גורדנה, מאור בוזגלו ומאור מליקסון, כשאליניב ברדה שיחק מתחת לחלוץ שלומי ארבייטמן. ארבייטמן עצמו הורחק סמוך לסיום המחצית הראשונה לאחר שבא בטענות לשופט לאחר שלא שרק לטענתו לעבירה ברחבה. במקומו נכנס דובב גבאי.

מאור מליקסון אמר: "משחק הכנה טוב. היה משחק טוב שלנו, ואנחנו משתפרים לאט לאט. לפנינו שלושה משחקים במסגרת גביע הטוטו, שיעזרו לנו להגיע מוכנים לפתיחת הליגה. תחושת הניצחון תמיד משפרת את ההרגשה".

כפי שפורסם אתמול, תומר סוויסה הבהיר להנהלת הקבוצה כי הוא רוצה לשחק בבית"ר ירושלים בעונה הבאה, זאת על רקע הפרסומים לפיהם מספר קבוצות מעוניינת בו. סוויסה הוא זה שיזם במהלך הימים האחרונים את השיחה עם אלונה ברקת וביקש להשתחרר לקבוצה מהבירה, כשהצדדים קבעו לשוחח בסוף השבוע במטרה לסגור את ההעברה.

בשבוע הבא תנסה הקבוצה לצרף סופית קשר אחורי. לא בטוח שיאושר לאלישע לוי להביא חלוץ, אבל אם זה יקרה דודו ביטון הוא אחד המועמדים המובילים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully