וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגן בנדר: "מכבי תל אביב מועדון עם היסטוריה גדולה"

שחקנם הצעיר של הצהובים מככב באליפות אירופה עד גיל 18 וגם בכתבה בה הוא מספר על האיש שגילה אותו, ניקולה וויצ'יץ'

שחקן נבחרת הנוער של קרואטיה, דראגן בנדר. GettyImages
אחד מהשחקנים הטובים באירופה בגילו. בנדר/GettyImages

לפני קרוב לשנה, מכבי תל אביב צירפה לאימונים שלה שני קרואטים צעירים: אנטה ז'יז'יץ' ודרגאן בנדר. מאחר יותר במהלך העונה, השניים גם הצטרפו רשמית לאלופת אירופה, שרואה בהם שני שחקנים שיככבו במדיה בעתיד. שניהם נמצאים כעת עם נבחרת קרואטיה עד גיל 18 שמשתתפת באליפות אירופה שמתקיימת בטורקיה. הקרואטים ניצחו בכל ששת המשחקים שלהם עד כה והיום יפגשו את ספרד ברבע הגמר.

בנדר בן ה-16, שמתנשא לגובה של 2.10 מטר ומשחק בעמדת פאוור פורוורד, הוא אחד מהשחקנים הבולטים בטורניר. אחרי שכבר רשם משחקים של 34 נקודות ו-14 ריבאונדים נגד ליטא, ו-21 נקודות, 17 ריבאונדים ו-9 אסיסטים נגד לטביה, נראה שאם קרואטיה תלך עד הסוף, הוא יהיה מועמד רציני לתואר ה-MVP של הטורניר. עד כה הוא מעמיד ממוצעים של 14.7 נקודות, 11.3 ריבאונדים (שני באליפות), 4.7 אסיסטים (שני באליפות) ו-2.2 חסימות למשחק (שלישי באליפות).

היכולת המצוינת של בנדר זיכתה אותו בכתבת צבע בה הוא מספר על צעדיו הראשונים בכדורסל, על הצורך לשפר את משחק ההגנה שלו, על העתיד וגם על האיש שגילה אותו: ניקולה וויצ'יץ' שכמובן היה אחראי להנחית אותו בתל אביב. "בחרתי במכבי כי ניקולה שם", הוא אמר, "זה מועדון עם היסטוריה גדולה, האנשים בישראל אוהבים כדורסל. אני צעיר מדי מכדי לשחק בקבוצה הבוגרת, אבל למכבי תהיה קבוצה בליגת המשנה בישראל ואני אשחק שם".

אגב, גם ז'יזי'ץ', אחיו של אנדריאה ששיחק העונה במדי הצהובים, מגלה יכולת טובה באליפות. הממוצעים של הסנטר בן ה-17 (2.10 מטר) עומדים על 8.8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים ב-20 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully