וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: אלכס יאנג חתם, איתי שגב סיכם

1.8.2014 / 10:47

הקבוצה של ברק פלג הודיעה גם על סיכום עם הפועל ירושלים על שאילת רפי מנקו, הירושלמים הכחישו: "הוא שחקן תחת חוזה"

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי אלכס יאנג, ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה השנייה באיטליה. כמו כן הודיעה הקבוצה כי הגיעה לסיכום עם הפועל ירושלים על השאלתו של הפורוורד רפי מנקו ועם מכבי תל אביב על השאלתו של איתי שגב.

"מדובר בהחתמות מעניינות", אמר מאמן הקבוצה ברק פלג, "שני כוכבי נבחרת העתודה. שגב, חזר לאזור שבו גדל לסביבה הטבעית וזה יעזור לו להתפתח. מנקו, רצה מאוד להגיע כי הוא מבין שהוא בשנה קריטית ולכן חשוב לו לקבל דקות משחק. לגבי יאנג, שחקן התקפי, אתלט מצוין".

עם זאת, בהפועל ירושלים מיהרו להודיע שמבחינתם אין סיכום לגבי מנקו, ובהודעה שפרסמו נכתב: "רפי הינו שחקן הפועל ירושלים תחת חוזה! הנהלת הקבוצה מקווה ומאמינה כי אף קבוצה אחרת לא התקשה חוזית עם השחקן, שכן הדבר מהווה עבירה על התקנון". תגובת גלבוע/גליל תובא לכשתתקבל.

חיים אוחיון, הבעלים של גלבוע/גליל אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אנחנו פעלנו בתיאום ובסיכום עם הפועל ירושלים. אין מקום לטענות כלפי הקבוצה, הקבוצה עדיין לא חתמה חוזה, ומי שחותם על החוזה זו הפועל ירושלים במסגרת השאלה. לא נחתם אלא סוכם. יש יחסי אמון , ידידות וחברות בין המועדונים ואין לנו עניין לפגוע בהם. פעלנו בתיאום ברשות וככה נפעל".

לידיעה על המגעים להשאלתו של רפי מנקו לגלבוע/גליל

שחקן הפועל ירושלים רפי מנקו מול שחקן הפועל חולון אנתוני גודס. מגד גוזני
היה או לא היה סיכום? רפי מנקו/מגד גוזני

יאנג (25, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת פרדו שבאינדיאנה משנת 2012 כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 20.4 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שהרשים בליגת הקיץ בשנת 2012 במדי סקרמנטו הגיע דווקא לקאפו ד'אורלנדו מהליגה השנייה באיטליה והרשים גם שם. העונה חתם בסיגמה ברצלונה, גם כן מהליגה השנייה באיטליה, ורשם 19.6 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד יאנג, מנקו ושגב, כולל הסגל של ברק פלג בשלב הזה את צמד הרכזים הישראלי עודד ברנדווין ונמרוד טישמן ואת הפורוורדים האמריקאים ג'רמייה וילסון וקינדל דייקס.

אלכס יאנג במדי מכללת IUPUI. AP
עוד רכש. אלכס יאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully