וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: תמוז בישל בתיקו של פטרולול

החלוץ (87 דקות) הכין למוטו, אך פלזן איזנה ל-1:1. 72 דקות לרפאלוב ב-0:3 של ברוז' על ברונדבי. פלט כבש, הורחק והובס

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
בישל לאדריאן מוטו. טוטו תמוז/GettyImages

טוטו תמוז שיחק הערב (חמישי) 87 דקות בהרכב פטרולול פלוישטי ובישל לאדריאן מוטו, אך ויקטוריה פלזן השוותה ל-1:1 בתוספת הזמן של המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. תמוז סיכן את השער בדקה ה-44 ונעצר אצל השוער הצ'כי. בדקה ה-76 הוא עצר את הכדור עם הגב לשער, הסתובב והשאיר למוטו המחליף, שעבר שחקן ובעט מ-18 מטר לרשת. החלוץ הישראלי הוחלף כאמור וראה מהספסל את דניאל קולארז' מאזן בדקה ה-91.

ליאור רפאלוב שיחק 72 דקות בהרכבה של קלאב ברוז', שהביסה במגרשה הביתי 0:3 את ברונדבי. כמו במשחק הליגה בשבת, אוסקר דוארטה הקוסטה ריקני (14) וניקולאס קסטיו הצ'יליאני (30) כבשו עבור הבלגים, כשהפעם הצטרף אליהם גם הספרדי ויקטור ואסקס (63).

שחקני קלאב ברוז' חוגגים, למעלה ליאור רפאלוב. GettyImages
בראש החוגגים. ליאור רפאלוב/GettyImages

נ.ק. ספליט הקרואטית, שהדיחה בסיבוב הקודם את הפועל באר שבע, הפתיעה את צ'רנומורץ אודסה עם ניצחון 0:2. האוקראינים הגיעו לשמינית הגמר בעונה שעברה, אך הפעם הסתבכו במוקדמות כשנכנעו לשערים של מרקו רוג (25) והנרי בל (48).

גליינור פלט, אקס הפועל באר שבע, כבש (40) משחק שלישי ברציפות במוקדמות, אך הורחק בחלוף ארבע דקות בתבוסה הביתית המפתיעה של זולט וארחם 5:2 לשחטיור סוליגורסק הבלארוסית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כריסטיאן מולינארו שחקן טורינו (מימין) מול ניקלאס ברקרות שחקן ברומפויקרנה. AP
טורינו חגגה את הקאמבק האירופי עם ניצחון. כריסטיאן מולינארו/AP

טורינו האיטלקית שבה לאירופה אחרי 20 שנה וחגגה את הקאמבק עם 0:3 בחוץ על ברומפויקרנה, נועלת הטבלה בליגה השבדית. מרסלו לארונדו הארגנטינאי כבש מהנקודה הלבנה (45) והשלים צמד (53), פאולו בארטו הברזילאי חתם (58).

גם ליון טיילה בחוץ ל-1:4 על מלאדה בולסלאב הצ'כית. המאמן החדש הובר פורנייה, שרשם הצלחה גדולה בריימס, הציב בחוד את מוחמד יטארה הצעיר שחזר מהשאלה באנז'ה. החלוץ מגינאה החזיר עם צמד בבכורה (9 ו-47) כשגם מקסים גונאלון (36) וסמואל אומטיטי (67) השתתפו בחגיגה. אנטונין רוסה צימק (66), אנתוני לופס עצר פנדל של יסמין שצ'וק (28).

ריאל סוסיאדד פתחה את העונה שלה עם 0:2 ביתי באנואטה על אברדין הסקוטית. דויד סורוטוסה הבקיע בדקה ה-53 וסרחיו קנאלס נכנס כמחליף ואחרי ארבע דקות על המגרש הכפיל בדקה ה-68.

משחקים נוספים:

פ.ס.וו איינדהובן - סט. פולטן 0:1
טרנצ'ין - האל סיטי 0:0
גטבורג - ריו אבה 1:0
זוריה - מולדה 1:1
אסטנה - א.י.ק סולנה 1:1
אסטרה ג'ורג'ו - סלובן ליברץ 0:3
יאנג בויז - ארמיס 0:1
ויקינגור - רייקה 5:1
מיינץ - אסטרס טריפוליס 0:1
דיוסגיור - קרסונדאר 5:1
סטיארנן - לך פוזנאן 0:1
סראייבו - אטרומיטוס 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully