וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פריס סן ז'רמן הביסה 2:6 את קיצ'י

אלופת צרפת טיילה במזרח הרחוק מול הקבוצה מהונג קונג. זלאטן סיים עם שלושער ובישול. שאלקה - סטוק סיטי 1:2

זלאטן איבריהמוביץ' פריס סן ז'רמן מול דני קאנצ'לה שחקן קיצ'י. AP
נראה שהוא מוכן לעונה. זלאטן מפרק את קיצ'י/AP

פריס סן ז'רמן ממשיכה להתכונן לעונה שבפתח והיום (שלישי) היא פגשה את מוליכת הליגה בהונג קונג, קיצ'י, למשחק הכנה במזרח הרחוק. הפריזאים הראו שיש להם הרבה מאוד כלים לקראת העונה הקרובה והביסו את המארחים 2:6, כאשר זלאטן איבריהמוביץ' כובש שלושער ומבשל אחד נוסף וז'אן כריסטוף בהבאק מוסיף צמד ושני בישולים.

המארחים הפתיעו עם יתרון מהיר כבר בדקה החמישית. בלנקוסו הספרדי קיבל הגבהה מדויקת מבן ארצו טורס ונגח לרשת של סיריגו. מאותו רגע, פ.ס.ז' הגיבה עם שישייה מוחצת, כולל ארבעה שערים תוך 16 דקות.

בדקה ה-12 הרווין אונג'נדה קיבל כדור רוחב מז'אן כריסטוף בהבאק ושלח בקלות פנימה. עשר דקות חלפו ובהבאק כבש את הראשון שלו במשחק. זלאטן איבריהמוביץ' יכול היה לכבוש, אבל השאיר לצרפתי בן ה-19, שהפציץ לרשת. זלאטן עצמו הוסיף צמד מהיר. בדקה ה-25 הוא ניצל טעות של השוער, חטף את הכדור וכבש מול שער ריק. שלוש דקות חלפו וזלאטן קיבל מסירה בחזרה מבהבאק ומקרוב ירה את הרביעי.

במחצית השנייה בהבאק כבש את השני שלו, כאשר בדקה ה-58 חאבייר פסטורה הניח לו כדור עומק מצוין והוא בעט שטוח פנימה. בדקה ה-73 זלאטן השלים שלושער עם נגיחה חזקה מצד לצד אחרי הגבהה של הרכש החדש סרז' אורייה. קיצ'י צימקה בדקה ה-90 משער של הניגרי אלכסנדר אקנדה.

צפו בתקציר (למעט השער האחרון):

שאלקה - סטוק סיטי 1:2

במשחק אימון ניצחה שאלקה 1:2 את סטוק סיטי, לאחר שחזרה מפיגור. הקבוצה של מארק יוז זכתה לפנדל מפוקפק במחצית הראשונה אחרי ספק עבירה על מרקו ארנאוטוביץ'. האוסטרי בעט את זה בעצמו, אבל רלף פרמן הדף. גם ככה הצליחה סטוק סיטי לכבוש ראשונה עם בעיטה מצוינת של בויאן קרקיץ' בדקה ה-55 מ-18 מטר לפינה. הרכש הטרי מברצלונה מתחיל לפרוע שטרות.

אבל הרויאל בלוז לא ממש התרגשו והצליחו לבצע מהפך. שלוש דקות חלפו מאז השער של סטוק סיטי ועד השוויון של ג'ואל מאטיפ. הבלם הקמרוני, שכבש במונדיאל נגד ברזיל, נגח פנימה מקרוב לאחר קרן וקבע 1:1. טרנקילו ברנטה, שהושאל בעונה האחרונה לאיינטרכט פרנקפורט, הצליח לקבוע 1:2 בדקה ה-85.

* אבי ריקן פתח בהרכב פ.צ. ציריך, שהפסידה 1:0 להופנהיים. סוון שיפלוק כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully