וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי חתם רשמית באוסטריה וינה

החלוץ שנפרד מהפועל תל אביב חתם לארבע שנים בקבוצה האוסטרית. המנהל המקצועי פאריץ: "משוכנע שהוא יצליח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחיל דרך חדשה. עומר דמארי עם סוכניו גלעד קצב ואדם קידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יממה אחרי שהמריא מישראל ועזב את הפועל תל אביב, עומר דמארי חתם היום (שלישי) באופן רשמי על חוזה לארבע שנים בשורות אוסטריה וינה וזאת באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן. החלוץ עבר הבוקר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן חתם על החוזה והשלים סופית את המעבר. כזכור, הצדדים ניהלו מו"מ ממושך שבסופו האוסטרים החליטו לרכוש את דמארי תמורת 1.6 מיליון יורו. הפועל תל אביב תקבל מחצית מהסכום, בעוד המחצית השנייה תעשה את דרכה לידי מכבי פתח תקוה. דמארי ישתכר כ-350 אלף יורו בעונה וימשיך ללבוש את החולצה עם המספר 16.

דמארי ישמע בתקופה הקרובה הרבה מאוד את השם פיליפ הוזינר. החלוץ האוסטרי שנמכר לפני כמה שבועות לראן תמורת 1.9 מיליון יורו, כבש בשנתיים שלו בפרנץ הור שטדיון 41 שערי ליגה והוליך את הקבוצה לאליפות ב-2012-13. מהחלוץ הישראלי קיימת ציפיה למלא את החלל שהוא הותיר אחריו וההשוואות הבלתי נמנעות לא ייפסקו.

המנהל הספורטיבי של אוסטריה וינה, תומאס פאריץ, אמר היום: "המו"מ כבר התבטל, אחר כך חזרנו למגעים ועכשיו אנחנו מקווים שעומר יצליח להשתלב בצורה מהירה כפי שקרה עם פיליפ הוזינר. הוא שחקן עם תכונות דומות לאלו של הוזינר ויש לו איכויות גבוהות. מבחינה אישית, אני משוכנע שהוא יצליח".

החלוץ רומן קינאסט הוסיף: "אחרי העזיבה של פיליפ הוזינר, היה ברור שיגיע עוד חלוץ. אנחנו מקבלים בברכה כל שחקן טוב שיעזור לקבוצה".

הפועל תל אביב פרסמה הודעת פרידה מדמארי: "מועדון הפועל תל אביב מאחל בהצלחה גדולה לעומר דמארי באוסטריה ומודה לו על שלוש עונות מצוינות באדום במהלכן הפך לאחד השחקנים המזוהים עם המועדון וגילה נאמנות וספורטיביות אשר אפיינו שחקנים גדולים בהיסטוריה של הפועל תל אביב. אנחנו בטוחים שדמארי ימשיך להתקדם ולכבוש שערים באירופה ודלתנו תמיד תישאר פתוחה עבור עומר שתמיד יהיה חלק מהמשפחה האדומה".

דמארי: "מקווה שמאוסטריה וינה אעשה עוד קפיצת מדרגה"

פיליפ הוזינר שחקן אוסטריה וינה. AP
ההשוואת כבר התחילו. פיליפ הוזינר/AP

דמארי בן ה-25 גדל במכבי פתח תקוה ועבר להפועל תל אביב ב-2011. בעונה שעברה הגיע לשיאו כשכבש 26 שערי ליגה - שיא לשחקן של האדומים בעונה אחת. בסך הכול ב-101 משחקים במדי הפועל תל אביב, דמארי הבקיע 56 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בגביע המדינה ב-2012.

דמארי הוא הישראלי השני שישחק באוסטריה וינה. קדם לו שי הולצמן שלבש את המדים הסגולים-לבנים ב-1999. ב"די פיילחן" ("הסיגליות") הוא כאמור יכנס לנעליו של הוזינר ויהיה החלוץ המוביל של הקבוצה, שסובלת ממחסור בשחקן חוד איכותי. בסגל ניתן למצוא גם את אולה קמארה הנורבגי שמתופקד יותר כשחקן קו, רומן קינאסט גבה הקומה ומרטין הארר בן ה-22.

אוסטריה וינה היא אחת משתי קבוצות הפאר של הכדורגל האוסטרי מבחינה היסטורית (השנייה היא היריבה העירונית ראפיד). היא זכתה ב-24 אליפויות וב-27 גביעים, וב-1978 הגיעה לגמר גביע אירופה למחזיקות גביע. בעונת 2012/13 זכתה באליפות ובעונה שעברה העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. יחד עם זאת, בשנות ה-2000 היא זכתה בשלוש אליפויות בלבד, לאחר שרד בול זלצבורג העשירה הגדילה את השליטה שלה בזירה המקומית.

אשתקד סיימו הסיגליות במקום הרביעי ופספסו את הכרטיס לאירופה. הליגה באוסטריה כבר נפתחה ובשני המשחקים הראשונים רשמה הקבוצה תיקו והפסד. בשבת תארח אוסטריה וינה את אלטאך במה שעשויה להיות הבכורה של החלוץ הישראלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עדכון ראשון: 15:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully