וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: קונטה בדרך לפ.ס.ז'

אחרי העזיבה המפתיעה של יובנטוס, המאמן מנהל מגעים מתקדמים עם האלופה הצרפתית ועשוי להגיע כמחליפו של בלאן

מאמן יובנטוס, אנטוניו קונטה. AP
איך אוהדי יובנטוס יגיבו לצעד הזה? קונטה/AP

לא מעט גבות הורמו כאשר אנטוניו קונטה הודיע במפתיע על עזיבתה של יובנטוס אחרי שלוש אליפויות ברצף, אבל כעת מתברר שהוא אמור להתמנות בקרוב למאמנה של פריס סן ז'רמן. "קוריירה דלו ספורט" מדווח הבוקר (רביעי) שקונטה מנהל מגעים מתקדמים עם האלופה הצרפתית ויחליף בתפקיד את לורן בלאן.

רק בחודש מאי האחרון זכה בלאן לאמונה של הנהלת הקבוצה כאשר מיד לאחר הזכייה באליפות הודיעה פריס סן ז'רמן כי החליטה להאריך את חוזהו של המאמן בעונה אחת. בלאן הגיע לעיר האורות בקיץ 2013 והוליך את פריס לזכייה באליפות ובגביע הליגה, והיה רחוק דקות ספורות מההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות לפני שלצ'לסי היו תוכניות אחרות בנושא.

ובינתיים כלי התקשורת ממשיכים לדווח על האפשרות שאדינסון קבאני יעזוב את פ.ס.ז'. קבאני שחתם בקיץ הקודם לחמש שנים אחרי שהגיע מנאפולי נרכש תמורת 64 מיליון יורו. בין השמות שעלו כמועמדות לקלוט אותו הופיעה גם מנצ'סטר יונייטד, אך לדבריו של קבאני, קבוצתו לא מתכוונת למכור אותו.

"כשמועדון רוצה שחקן, הוא קורא לך ומחפש איך לשלב אותך בפרוייקט ולערב אותך. כרגע, הם מראים לי את מירב האמון", אמר קבאני. "אני חושב ששינוי קבוצה זה משהו שלא תלוי רק בשחקן, צריכה להיות תנועה גם מצד מועדונים אחרים. יש לי חוזה לארבע שנים בצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully