וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: יובל נעימי חתם לשנתיים בקבוצה

22.7.2014 / 16:33

אחרי שנה לא פשוטה, מצא הרכז בן ה-28 בית חדש. "שמח לשחק תחת מאמן בסדר הגודל של מולי קצורין". אקוניס: "שמחים מאוד"

שחקן הפועל אילת יובל נעימי. ברני ארדוב
"שמח להצטרף לבני הרצליה". נעימי/ברני ארדוב

יובל נעימי (28, 1.88 מ') חתם לשתי עונות בבני הרצליה. לנעימי היו מספר הצעות מקבוצות בליגת העל, אך לבסוף בחר כאמור בקבוצה מהרצליה. בעונה שעברה שיחק נעימי בהפועל אילת, אליה עבר ממכבי תל אביב. בסך הכל רשם נעימי 15 הופעות בליגה, בהן העמיד ממוצעים של 5.8 נקודות וקלע שלוש פעמים בדאבל פיגרס, כולל מול קבוצתו החדשה. כאמור, בני הרצליה הודיעה היום על החתמתו של יובל נעימי לשנתיים הקרובות.

יובל נעימי אמר על ההחתמה: "אני שמח להצטרף לבני הרצליה. מדובר בקבוצה עם מסורת שתמיד שאופת לצמרת וכך גם יהיה השנה. יש לנו חבורה של ישראלים טובים וצעירים ואנסה לעזור להם הן במישור האישי והכי חשוב הקבוצתי. אני שמח להתאמן ולשחק תחת מאמן מסדר הגודל של מולי קצורין ובטוח ששיתוף הפעולה יהיה מוצלח. בעזרת השם נעשה ונצליח. ואני רוצה להודות לטל רקאנטי ואלדד אקוניס שמהרגע הראשון נתנו לי את ההרגשה שהם מאוד רוצים אותי בקבוצה ומקווה להחזיר להם על המגרש על האמון הזה."

יו"ר הרצליה אלדד אקוניס הוסיף: "מתחילת הקיץ סימנו בקבוצה את הרצון להביא ישראלי בכיר ואנחנו שמחים להודיע היום על החתמתו של יובל נעימי בבני הרצליה. נעימי הוא אחד מהרכזים המוכשרים והטובים ביותר שיש בכדורסל הישראלי היום. הוא זכה להוביל קבוצות גדולות בארץ בעבר ואנחנו מאמינים שביחד עם הסגל הישראלי המוכשר מאוד שממשיך פה מהשנה שעברה וחיזוקים נוספים הוא יכול לעזור לקבוצה לחזור ולהצליח".

גלבוע/גליל החתימה שני זרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully