וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס הוצג בריאל מדריד: "חלום שמתגשם"

צפו: קולומביאנים רבים הגיעו לברנבאו כדי לצפות בכוכב שנרכש תמורת 80 מיליון יורו: "מקווה לזכות בהרבה תארים"

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס. רויטרס
מדי המלך החדשים. חאמס רודריגס/רויטרס

זה היה צפוי וידוע כבר כמה ימים, אבל היום (שלישי) זה הפך להיות רשמי: חאמס רודריגס, קשרה הקולומביאני של מונאקו ומלך שערי המונדיאל חתם לשש שנים בריאל מדריד תמורת 80 מיליון יורו. השחקן עבר בבוקר בדיקות רפואיות במועדון ובערב הוצג בטקס חגיגי בסנטיאגו ברנביאו, מול אלפי אוהדים נלהבים והרבה מאוד חולצות של נבחרת קולומביה.

"אני שמח להיות כאן, זה חלום שמתגשם", אמר חאמס רודריגס בקתרה בטקס ההצגה, לאחר שקיבל את חולצה עם המספר 10, שהיתה שייכת בתחילת העונה שעברה למסוט אוזיל. "אני מקווה להעניק לקהל הרבה אושר ולזכות בתארים רבים כאן". לאחר מכן צולם מקפיץ כדור על הרגל, לשמחת הקהל הרב, בעט כדורים ליציעים ונישק לראשונה את הסמל. הרגע המלחיץ של הערב הגיע כשאוהד נלהב פרץ לכר הדשא בנסיון לחבק את חאמס ונעצר באגרסיביות על ידי כוחות האבטחה. הכוכב הקולומביאני שמר על קור רוח, שחרר את האוהד מהמאבטחים, והעניק לאוהד הנרגש כדור.

הנשיא פלורנטיסו פרס אמר: "אוהדי ריאל מדריד תמיד רוצים עוד תארים ועוד ניצחונות, ובשל כך צירפנו כישרון חדש. ההחתמה הזו משמחת הרבה תושבי מדריד והרבה קולומביאנים. חאמס, החלום שלך ללבוש את חולצת המועדון התגשם. הילד שחלם ללבוש את החולצה של זידאן וראול, היום ילבש אותה. ברוך הבא לבית החדש שלך".

צפו בהצגה של חאמס רודריגס

והנה חאמס מציל אוהד נרגש מכוחות האבטחה

חאמס צפוי להרוויח כ-5 מיליון יורו לעונה בקבוצה והוא ילבש את חולצה מספר 10 המחייבת. כוכב מונאקו הוא ההחתמה השנייה הגדולה של ריאל, שמוקדם יותר החתימה גם את טוני קרוס, עוד אחד מהשחקנים שכיכבו במונדיאל בברזיל והיה בורג מרכזי בזכייתה של גרמניה בגביע העולמי.

הכוכב החדש (23) החל את הקריירה שלו באנוויגאדו הקולומביאנית וממנה עבר לבאנפילד הארגנטינאית. ב-2010 הוא נרכש על ידי פורטו ב-2.5 מיליון יורו ואחרי עונת פריצה בפורטוגל הוא נרכש בכסף גדול תמורת 45 מיליון יורו ממונאקו. אולם, הפריצה הגדולה יותר שלו הגיעה במונדיאל בברזיל, שבו הוא הוליך את קולומביה עד לרבע הגמר עם שישה שערים, כולל שער אחד בלתי נשכח מול אורוגוואי ב-0:2 בשמינית הגמר עם בעיטה מהאוויר לחיבורים של מוסלרה.

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס מוצג לצד אשתו, דניאלה, והנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
גם אשתו של חאמס, דניאלה, הצטלמה עם פלורנטינו פרס/רויטרס
חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הכישרון כבר בא לידי ביטוי/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה של ריאל מדריד, עבר מונדיאל לא פשוט עם פורטוגל נבחרתו שהודחה כבר בשלב הבתים. הכוכב סבל בברזיל מפציעה טורדנית, כדיווחים פסימיים אף גרסו שהוא מסכן את המשך הקריירה שלו בכך שהוא משחק עם כאבים בברזיל. אולם, הפורטוגלי בן ה-29 הרגיע את מעריציו בראיון שערך בטוקיו, שם הוא נמצא בארוע יחצנות.

"אני רוצה לשחק עוד שש או שבע שנים", אמר רונאלדו, "אני מפוקס כעת בכדורגל. הפציעה שלי מאחוריי. אני בסדר, מרגיש טוב מאוד. אני ממש מחכה לפתיחת העונה עם ריאל ושומר על כושר טוב בינתיים".

אחרי שזכה עם ריאל בליגת האלופות ובגביע הספרדי בעונה החולפת, הפורטוגלי דיבר על רצונו לזכות בעוד תארים: "העונה שעברה הייתה מדהימה. יש לנו העונה הזדמנות לזכות בחמישה או שישה תארים, שזה פנטסטי". אני אנסה לתת את המיטב שלי בעונה הקרובה כדי לעזור לריאל להבקיע שערים ולזכות בתארים".

רונאלדו, שלא יצא עם הבלאנקוס למחנה האימונים בארצות הברית, יצטרף לסגל הקבוצה ב-26 לחודש. הפורטוגלי הוא הכוכב היחיד שקיבל עוד מנוחה אחרי המונדיאל, כששאר כוכבי הקבוצה יטוסו כבר בסוף השבוע".

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל מאוכזב. רויטרס
עם הפנים קדימה. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully