וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: קובי מויאל סיכם בקבוצה

21.7.2014 / 21:11

הקשר בן ה-27 חוזר לישראל וילבש ירוק בעונה הקרובה. במועדון מרוצים מסטנוייביץ’: ”רואים טביעת אצבע של מאמן”

קובי מויאל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הירוקים מצאו סוף סוף קשר אחורי לעונה הקרובה. מויאל/ברני ארדוב

קובי מויאל סיכם במכבי חיפה, כך הודיעה הערב (שני) הקבוצה. הקשר בן ה-27, ששיחק בעבר בהפועל כפר סבא, בני יהודה ובית"ר ירושלים, העביר את העונה החולפת בשריף טירספול וזכה איתה באליפות. לאחרונה אף ערך בכורה במדי נבחרת ישראל כאשר נכנס כמחליף במשחק האימון מול הונדורס, לפני המונדיאל.

מאז יום שישי האחרון היו במועדון בנתק עם הקשר כתוצאה מוויכוח עקרוני על אורך החוזה. אך בימים האחרונים נרשמה התקדמות משמעותית במגעים איתו, כאשר המועדון והשחקן הסכימו על מרבית התנאים.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי מכבי חיפה פנתה רשמית לשחקן והציעה לו לחתום מידית על חוזה, וזאת לאחר שהמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' שבעבר דחה את מועמדותו בגלל שרצה קשר אחורי גבוה, החליט להחתימו. מויאל נענה לדרישה וכבר למחרת נפגש עם מכבי חיפה במטרה לסכם.

בשבוע שעבר פרסמנו על הפנייה של מכבי חיפה למויאל

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"אידריסו הוא שחקן הכרעה, וזה היה חסר לנו בעונה שעברה"/אתר רשמי, מכבי חיפה

"יצאנו למחנה הזה כדי לשפר אלמנטים שהיו חסרים לנו בעונה שעברה, בעיקר במשחק ההגנה, ורואים את טביעת האצבע של המאמן. הקבוצה נראית טוב יותר עכשיו, עומדת טוב יותר על המגרש ומניעה כדור בצורה מסודרת. ברגע שיגיע עוד קשר יהיה קל יותר", כך אמרו אתמול (ראשון) במכבי חיפה בעקבות הניצחון 0:2 במשחק האימון מול סימורג האזרית.

"הקבוצה של אלכסנדר סטנוייביץ' ספגה שער אחד בשני משחקים וביום רביעי היא תארח את ליל של וינסנט אניימה. אחד השחקנים הוסיף: "אידריסו הוא שחקן הכרעה, וזה היה חסר לנו בעונה שעברה. סטויקוביץ' נותן ביטחון לשחקני ההגנה מאחור. חשוב להם לדעת שיש תחנה אחרונה". סטנוייביץ' שם חשיבות רבה גם למשחק האגפים ולהצטרפות שחקני החלק האחורי לרחבה. אתמול זה בא לידי ביטוי בשער של קינן ובהגבהה מדויקת שהובילה לשער השני. במועדון מרוצים מאוד מהחזרה של אדין צוצאליץ'.

ומה לגבי רכש? עדיין קיימים פערים עם קובי מויאל לגבי אורך החוזה ובהפועל באר שבע מאוד רוצים את השחקן. ההערכה היא שעד מחר הנושא הזה ייסגר, לכאן או לכאן. במקביל, סטנוייביץ' מחפש גם קשר זר. גם אופציית ג'ונתן וילה עדיין קיימת, למרות שבשיחה עם נציגיו הובהר כי המאמן מעדיף שחקן עם איכויות גם בחלק הקדמי.

"העובדה שזרים ממאנים להגיע בגלל המצב הביטחוני עשויה בסופו של דבר להוביל לאופציה הזאת. עטאא ג'אבר חזר אתמול למגרשים אחרי תקופה ארוכה, אבל לאור הכוונה להתחזק בקשר אחורי אחד לפחות, לא בטוח שיישאר בסגל. גם איסמעיל ריאן, שלא שותף אתמול, עדיין עשוי לעזוב. חיפה מכרה עד כה כ-9,500 מנויים. אתמול הצטרף למחנה המנכ"ל איתמר צ'יזיק, גם הנשיא יעקב שחר צפוי להגיע בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"סטויקוביץ' נותן ביטחון לשחקני ההגנה מאחור"/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully