וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.7

רומא התחזקה בלאנדרו פארדס, סוכמה עסקת חאמס לריאל, חדירה קרוב לארסנל ולוברן לליברפול, טוטנהאם וסוונסי מגבשות עסקת חליפין. כל השמועות וההעברות

שחקן בוקה ג'וניורס, לאנדרו פארדס. AP
יצליח להותיר חותם באיטליה? פארדס/AP

העברות

* רומא שאלה מבוקה ג'וניורס את הקשר ההתקפי לאנדרו פארדס. הארגנטינאי בן ה-20 הוזכר בעבר כ"יורש של חואן רומן ריקלמה". לסגנית אלופת איטליה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* ווסטרן סידני האוסטרלית החתימה את הקשר למוד הפציעות, רומאו קאסטלן. ההולנדי בן ה-31, שלבש את מדי האורנייה 10 פעמים, שיחק בעבר בין היתר בפיינורד והמבורג.

* השוער הסרבי ולאדה אברמוב חתם בטורינו אחרי שסיים את חוזהו בקליארי. אברמוב בן ה-35 משחק באיטליה מאז 2001.

* דרבי קאונטי רכשה מווסט ברומיץ' את קשר נבחרת הנוער של אנגליה לשעבר, ג'ורג' ת'ורן (21). הוא שיחק במדי הראמס כמושאל בחצי השנה האחרונה.

* כריסטיאן גורקוף מונה למאמן נבחרת אלג'יריה. הוא עזב את לוריין אחרי שאימן אותה מ-2003 עד 2014 (ולפני כן גם בשנים 1991-2001 ו-1982-1986) וינסה לשחזר עם שועלי המדבר את ההצלחה מהמונדיאל האחרון.

* החלוץ הרומני צ'יפריאן מאריקה, חתם בקוניאספור הטורקית. השחקן בן ה-28 שיחק בעונה שעברה בחטאפה הספרדית וכבש במדיה שישה שערי ליגה.

* אינטר השאילה לסמפדוריה את הקשר הגנאי, אלפרד דאנקן (20). הקבוצה מגנואה שילמה 400 אלף יורו ודאנקן ישחק במדיה בשנתיים הקרובות.

מסוט אוזיל סמי חדירה שחקני ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
יחבור לאוזיל בארסנל? סמי חדירה/GettyImages, Denis Doyle

שמועות

* עסקת חאמס רודריגס על סף השלמה: סוכנויות הידיעות באירופה דיווחו על סיכום שהושג בין מונאקו לריאל מדריד, שתשלם 81 מיליון יורו כדי לרכוש את הפליימייקר הקולומביאני שכבר ביצע גיחה קצרה למדריד. לידיעה המלאה

* על פי דיווחים, סמי חדירה ישלים מחר את מעברו לארסנל. ריאל מדריד תקבל כ-24 מיליון יורו עבור קשר נבחרת גרמניה.

* ליברפול הגיעה לסיכום על רכש שלישי מסאות'המפטון. אחרי ריקי למברט ואדם לאלאנה, הפעם מדובר בבלם הקרואטי דיאן לוברן שיירכש תמורת 20 מיליון יורו.

* כריסטוף קרמר, קשרה של בורוסיה מנשנגלאדבך ונבחרת גרמניה אישר שהוא מנהל משא ומתן עם נאפולי: "כן, אני במגעים עמם".

* גוברים הדיווחים על כך שברצלונה מעוניינת בבלם טוטנהאם ונבחרת בלגיה, יאן ורטונגן. אחרי החתמת לואיס סוארס, לואיס אנריקה נחוש לחזק את מרכז ההגנה.

* קשרה האחורי של ריימס, גז'גוז' קריכוביאק, קרוב מאוד להשלמת המעבר שלו לסביליה. בין המועדונים קיים סיכום בעל פה והפולני צפוי לחתום אצל האנדלוסים ביום שני.

* סנדרלנד וליברפול סיכמו על מעבר קבוע של פאביו בוריני לקבוצה מצפון-מזרח אנגליה. החלוץ האיטלקי שיחק בסנדרלנד כמושאל בעונה שעברה וכעת הוא אמור לעלות לה כ-14 מיליון ליש"ט. הבעיה? הוא לא מתלהב להישאר ועדיין אין חתימה.

* ליברפול, סביליה ומילאן מעוניינות בקשר ריאל מדריד, איסקו. אלופת אירופה עשויה לשחרר אותו במסגרת גיוס הכספים למימון רכישת חאמס רודריגס.

* מילאן מעוניינת בקשר מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל, נאני, אבל כרגע לא מוכנה לשלם את הסכום בו נקבה הקבוצה האנגלית: 11 מיליון ליש"ט.

* הולכת ומתגבשת עסקת חליפין בין טוטנהאם לסוונסי: המגן השמאלי בן דייויס יעבור לקבוצה הלונדונית והקשר ההתקפי גילפי סיגורדסון יחזור לוולשים.

* ליון מקווה להשלים השבוע את רכישתו של המגן הימני כריסטוף ז'אלה מפ.ס.ז'. המועדונים מנהלים מו"מ מואץ בימים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גז'גוז' קריכוביאק שחקן ריימס חוגג. AP
קרוב לסביליה. קריכוביאק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully