וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ב-20 דקות שיכנעתי את פברגאס לבוא אלינו"

המיוחד התגאה בכך שהספרדי העדיף את צ'לסי על פני ארסנל והוסיף: "עשינו עבודה פנטסטית וכבר עכשיו סיימנו את הקניות"

ססק פברגאס, צ'לסי. צ'לסי, אתר רשמי
רצה רק לצ'לסי. פברגאס/אתר רשמי, צ'לסי

ז'וזה מוריניו אף פעם לא מהסס להיכנס לאיזה קרב פסיכולוגי טוב. רגע לפני שהמיוחד פותח את העונה השנייה בקדנציה השנייה שלו כמנג'ר צ'לסי, הוא התפנה להתנגח מעט בארסנל.

"דיברתי עם ססק פברגאס במשך 20 דקות. זה הכול וזה הספיק כדי לגרום לו לבוא אלינו לצ'לסי ולא ללכת לארסנל", אמר מוריניו ל-"BT ספורט", "אני חושב שהוא באמת רצה להגיע אלינו. כמו שכולם יודעים, לארסנל הייתה אפשרות להפיל את העסקה ולקחת אותו, אבל אני חושב שהוא לא היה מוכן להגיע לשם. הוא חושב באותו כיוון כמונו, לא הייתה לי בעיה לשכנע אותו להגיע".

פברגאס, שבעבר אמר שלא ישחק לעולם בצ'לסי, חתם בבלוז לפני כחודש תמורת 27 מיליון ליש"ט וצ'לסי החתימה בשבוע החולף רשמית גם את דייגו קוסטה ופיליפה לואיז מאתלטיקו מדריד. הקבוצה איבדה את דויד לואיז, שנמכר לפ.ס.ז' תמורת 50 מיליון ליש"ט, את דמבה בה שנמכר לבשיקטאש אתמול תמורת 8 מיליון ליש"ט ואת אשלי קול (רומא), פרנק למפארד וסמואל אטו, שעזבו את המועדון.

הכנה: באשדטובר חזר, מנצ'סטר סיטי ניצחה, פ.ס.ז' הובכה

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. רויטרס
מרוצה מהמועדון. מוריניו/רויטרס

מוריניו המשיך והחמיא לראשי המועדון על שחקני הרכש שהגיעו: "אני חייב לומר שהמועדון עשה עבודה פנטסטית ברכש ולא רק בגלל השחקנים שהבאנו, אלא גם כי השלמנו את הקניות שלנו בזמן שיא. החלון נסגר רק ב-31 באוגוסט ואנחנו ב-19 ביולי עכשיו וזהו, סיימנו לקנות את כל השחקנים שרצינו. ידענו מה המטרות והשגנו אותן, תקפנו במהרה והבאנו בדיוק את מי שרצינו ואת מה שרצינו. הקבוצה שלנו מאורגנת, כמו שאני מאוד אוהב".

צ'לסי ניצחה 0:5 את וויקומב במשחק ההכנה הראשון שלה, שנערך ביום רביעי. הערב היא תפגוש את ווימבלדון למשחק הכנה נוסף. העונה בפרמיירליג תצא לדרך עבור הלונדונים עם משחק חוץ מול בארנלי ב-18 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully