וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לוחצת על מויאל, שדורש עוד שנה בהסכם

18.7.2014 / 10:44

אפשרות: הירוקים יציעו לקשר חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים. שחקנים: "אידריסו פיזי וחד ליד השער". וילה ממתין. צפו בסרטון המעבר לאצטדיון סמי עופר

קובי מויאל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
דורש חוזה לארבע עונות, חיפה מנסה למצוא פיתרון. קובי מויאל/ברני ארדוב

אמנם זה היה רק משחק האימון הראשון במחנה והשני בסך הכול של מכבי חיפה מאז פתיחת האימונים, אבל ככל שהזמן עובר נראה כי במועדון משלימים יותר עם הרכש שביצע אלכסנדר סטנוייביץ' בקיץ הזה. הדברים מכוונים בעיקר לחלוץ הקמרוני מוחמדו אידריסו, שכבש שלושה שערים מאז שהצטרף. "אידריסו מוכיח ששחקן רחבה יכול להיות פיזי, חד ליד השער ולהיות שותף למשחק ההגנה במקביל. זאת רק ההתחלה, אבל נראה שהוא בכושר הכי טוב בקבוצה", אמר אחד השחקנים לאחר ה-1:1 מול בראונשוויג אתמול (חמישי).

צפו בסרטון המעבר לסמי עופר (באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)

חיפה תתכונן כעת למבחן הבא שלה במחנה מול סימורג האזרית ביום ראשון (18:00, שעון ישראל). במקביל, במועדון שוחחו אתמול שוב עם קובי מויאל על מנת לקדם את העסקה. חיפה הציעה חוזה לשנתיים ואופציה לשלוש נוספות בכפוף להשתתפותו במינימום משחקים. באר שבע מציעה לשחקן חוזה לשלוש עונות, כרגע ללא אופציה. השחקן דורש חוזה לארבע עונות וחיפה מנסה למצוא פתרון לעניין. יש לציין כי תנאי שכרו כבר סוכמו וקיימת אפשרות כי חיפה תציע חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות במטרה לשכנעו להגיע למחנה.

מאז הפניה הרשמית לשחקן השבוע, במועדון עושים מאמץ לצרף גם שחקן זר ופנו לג'ונתן וילה, שדורש כ-250 אלף יורו לעונה ועדיין ממתין לתשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully