וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס הוצג בריאל: "זה המועדון החשוב בעולם"

הגרמני, שילבש את החולצה מספר 8, נחשף לעיני הקהל הנלהב. פלורנטינו פרס: "אנחנו חולמים על עוד זכייה בצ'מפיונס"

טוני קרוס שחקנה החדש של ריאל מדריד עם הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
מספר 8 החדש. טוני קרוס עם הנשיא פלורנטינו פרס/רויטרס

לאחר שהודיעה הבוקר (חמישי) באופן רשמי על החתמתו של טוני קרוס, ככל הנראה תמורת 25 מיליון יורו שעברו לבאיירן מינכן ועם חוזה לשש שנים, ריאל מדריד מציגה בשעה זו את קשר הרכש החדש שלה ואלוף העולם הטרי, טוני קרוס.

קרוס, שכיכב בשנים האחרונות בבאיירן מינכן, הודיע אמש על מעברו לריאל מדריד, מה שהתממש רשמית היום. שחקן הרכש הראשון של אלופת אירופה ייצא עם המועדון לטורניר הבינלאומי בארצות הברית, שם תפגוש ריאל את אינטר, רומא ומנצ'סטר יונייטד.

טוני קרוס שחקנה החדש של ריאל מדריד. רויטרס
הודה לריאל מדריד. טוני קרוס/רויטרס

8,000 אוהדים הורשו להיכנס לתא הכבוד בסנטיאגו ברנבאו, שם קרוס חילק חתימות והצטלם עם ברי המזל. לאחר שכולם התיישבו, ריאל הציגה סרטון עם מיטב ביצועיו של השחקן בנבחרת גרמניה ובבאיירן מינכן.

נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, אמר: "אני מאושר עבור המועדון, כי הגיע אלינו שחקן נהדר. מצד שני, קשה לנו מאוד ללא מי שליווה אותנו בכל הצגות השחקנים האלה ב-14 השנים האחרונות. לא יהיה לנו קל לחיות ללא אלפרדו די סטפנו".

לאחר שפרס אמר את שמו של נשיא הכבוד, שהלך לעולמו לאחרונה, הקהל מחא כפיים בהתרגשות. פרס המשיך: "היכולת של קרוס במונדיאל האחרון לא הפתיע אף אחד, רק הבהירה לנו שבחרנו את השחקן הנכון".

פרס פנה ישירות לשחקן החדש ואמר: "אני רוצה להודות לך על שבחרת במועדון שלנו. הגעת לכאן כדי להפוך את המועדון הזה לגדול עוד יותר. האוהדים של ריאל תמיד רוצים עוד ואנחנו כבר חולמים על האונדסימה, אליפות אירופה ה-11 שלנו".

לאחר מכן הגיע תורו של קרוס, שילבש את החולצה מספר 8, לדבר: "ראשית, אני רוצה להביע את העצב שלי על מותו של אלפרדו די סטפנו. אני מאוד גאה להיות כאן ורוצה להודות לריאל מדריד, שנתנה לי את ההזדמנות. עבורי, זה הצעד הנכון. אני יודע איך החיים במועדון כמו ריאל מדריד, תמיד צריך להשיג תארים. אני רוצה להשיב למועדון על האמון שהוא נתן בי. זה המועדון הכי חשוב בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טוני קרוס שחקנה החדש של ריאל מדריד. רויטרס
ואיך אפשר בלי תצוגת יכולות קטנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully